جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > تشریح آخرین شرایط لیست جبهه پایداری و موتلفه در انتخابات پیش‌رو

تشریح آخرین شرایط لیست جبهه پایداری و موتلفه در انتخابات پیش‌رو

حمیدرضا ترقی در تشریح تصمیم انتخاباتی موتلفه گفت: در تهران در درجه اول سعی‌مان بر این است که پیشنهاداتمان را به ائتلاف‌ها ارائه دهیم. اگر با حضور افراد در قالب ائتلاف‌ها موافقت شد و گنجانده شدند چه بهتر، اما اگر نشد افرادی که ضروری می‌بینیم حتما به مجلس راه پیدا کنند ممکن است آنها را به‌طور جداگانه و به صورت مستقل در تهران اعلام کنیم.

حمیدرضا ترقی، قائم‌مقام حزب موتلفه درباره وضعیت لیست این حزب برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاداتمان آماده شده و لیست در سطح تهران و کشور مشخص شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران بخش هایی از گفت و گوی ترقی را در ادامه می خوانید:

 

 

از سوی دیگر، علی خضریان در توضیح آخرین اقدامات جبهه پایداری برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان مهمترین مرکز تصمیم گیری‌های کلان در کشور و بر اساس منشور فکری و سیره عملی بنیانگذار راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب، معتقد است در انتخاب و گزینش نامزدهای انتخابات برای معرفی به مردم، ملاک‌ها و شاخص‌ها دارای اهمیت می‌باشد و آسیب اصلی در این موضوع حرکت به سمت وابستگی حزبی یا قبیله‌گرایی سیاسی، به جای توجه به این شاخص‌ها است.

بخش هایی از گفت و گوی خضریان را نیز در ادامه می خوانید:

 

منبع: etemadonline-652086

برچسب ها
نسخه اصل مطلب