جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > داوطلبانمان را چنان قلع و قمع کردند که رمق برخاستن و ارائه لیست هم نداریم

داوطلبانمان را چنان قلع و قمع کردند که رمق برخاستن و ارائه لیست هم نداریم

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: من در پاسخ همه رسانه‌هایی که می‌پرسند چرا حزب اعتدال و توسعه در اعلام لیست تهران و استان‌ها تاخیر کرده‌اند به صراحت اعلام می‌کنم که ما مقصر نیستیم بلکه هیئت‌های نظارت مقصر هستند که متاسفانه داوطلبان ما را چنان قلع و قمع کرده‌اند که رمق برخاستن و ارائه لیست را هم از ما گرفته‌اند.

کمتر از ۱۰ روز پیش بود که جواد هروی، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفتگویی از ارائه لیست مشترک احزاب اعتدالی و اصلاح‌طلب خبر داد.

او در توضیح این خبر گفت قرار است احزاب اصلاح‌طلب و اعتدالی شامل حزب اعتدال و توسعه، حزب کارگزاران سازندگی، حزب اسلامی کار و گروه نزدیک به لاریجانی طی ۳ روز آینده لیست ائتلافی منتشر کنند اما امروز سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین گفت به دلیل کمبود داوطلب تا این لحظه امکان ارائه لیست از سوی احزاب و گروه‌های مذکور نیست.

جواد هروی، سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفتگویی دیگر درباره چرایی ارائه نشدن لیست ائتلافی اصلاح‌طلبان و اعتدالیون تا این لحظه گفت: یکی از سوالات اساسی که وجود دارد و رسانه‌ها از حزب اعتدال و توسعه می‌پرسند این است که چرا در اعلام لیست داوطلبان تعلل و تاخیر روا داشتید؟ بنده مشکل تهیه لیست در تهران و استان‌ها از سوی حزب اعتدال و توسعه و احزاب ائتلافی را تقصیر شورای نگهبان می‌دانم، ما از هیئت‌های نظارت گله‌مندی بسیاری داریم چراکه نتوانستند آن‌طور که بایسته و شایسته رفتار انتخاباتی است، رفتار کنند و ما را به این مرحله رساندند.

به گزارش خبرآنلاین بخش هایی از گفت و گوی هروی را در ادامه می خوانید:

 

منبع: etemadonline-652040

برچسب ها
نسخه اصل مطلب