جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از روند ساخت بیمارستان طالقانی گرگان

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از روند ساخت بیمارستان طالقانی گرگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، به همراه دکتر حدادی معاون توسعه مدیریت و منابع، از روند ساخت بیمارستان طالقانی گرگان بازدید کرد.

سعید گل فیروزی، در حاشیه این بازدید، با اشاره به اهمیت و ضرورت تکمیل و تجهیز بیمارستان طالقانی گرگان، گفت: این بیمارستان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های درمانی استان است که با بهره‌برداری از آن، شاهد ارتقای شاخص‌های سلامت در استان به خصوص در حوزه کودکان خواهیم بود.

شایان ذکر است این پروژه جایگزین مرکز آموزشی درمانی کودکان طالقانی گرگان است که در کمربندی شهر گرگان با ظرفیت ۲۰۰ تختخواب در حال ساخت می باشد.

 بیمارستان طالقانی گرگان تا پایان دولت سیزدهم تکمیل می‌شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه در سفر دوم رییس جمهور هفت هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان جایگزین طالقانی گرگان اختصاص یافت، گفت: روند ساخت این بیمارستان در صورت تخصیص به‌موقع اعتبار تا پایان دولت سیزدهم به اتمام می‌رسد.

سعید گلفیروزی روز شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲، در گروه خبری فجر گلستان بیان کرد: ۹ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار در سفر دوم رییس جمهور به دانشگاه علوم‌پزشکی گلستان اختصاص یافت که حدود هفت هزار میلیارد ریال آن صرف بیمارستان طالقانی گرگان خواهد شد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب