جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > فارس نایب قهرمان دوومیدانی دانش آموزان دختر کشور شد

فارس نایب قهرمان دوومیدانی دانش آموزان دختر کشور شد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش فارس گفت: دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه این استان در مسابقات کشوری دومیدانی، عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند.

سیدکاظم حسینی گفت: سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر متوسطه دوم سراسر کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادواره ۲۶ شهید و ۱۰۹ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش فارس گفت: تیم دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه فارس در این رویداد ورزشی با کسب دو مدال طلا و یک برنز و با احتساب ۶۰۰ امتیاز موفق به کسب مقام نائب قهرمانی این دوره از مسابقات شد.

حسینی توضیح داد: در ماده  ۱۰۰ متر با مانع نسیم آراسته با ثبت رکورد ۱۵.۱۳ ثانیه عنوان قهرمانی و مدال طلا و در ماده پرش طول نیز با رکورد ۵ متر و ۹ سانتی متر مدال نقره این مسابقات را کسب کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش فارس گفت: در این رقابت‌ها نسیم آراسته از فارس باکسب ۱۴۳ امتیاز به عنوان امتیازآورترین ورزشکار و قهرمان قهرمانان را به خود اختصاص داد.

حسینی گفت: در ماده  ۳۰۰ متر با مانع نیز پریا پرویزپور مدال طلا و در ماده ۲۰۰ متر مبینا کریمی مدال نقره را کسب کردند و در ماده رله امدادی فریبا ابراهیمی، مبینا کریمی، پریا پرویزپور و نسیم آراسته به مدال برنز دست یافتند.

او ادامه داد: نسیم آراسته، پریا پرویزپور، مبینا کریمی، فریبا ابراهیمی، منصوره نوروزی و غزل دهقان، به مربیگری و سرپرستی زهره فتحی و محبوبه یوسفیان اعضای تیم دومیدانی فارس در این رقابت‌ها بودند.

حسینی با بیان اینکه مسابقات دومیدانی دختران دانش‌آموز متوسطه دوم کشور طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ بهمن به میزبانی اصفهان برگزار شد، افزود: سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان متوسطه دوم کشور در رشته‌های بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز، شطرنج، دومیدانی و بدمینتون تا ۹ اسفندماه در اصفهان ادامه دارد.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب