جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سارق طلا فروشی در رشت دستگیر شد

سارق طلا فروشی در رشت دستگیر شد

سارق طلا فروشی در رشت دستگیر شد
فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری سارق طلا فروشی رشت خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش طلاهای سرقت شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار عزیزاله ملکی  در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت از یک طلافروشی در رشت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با حضور پلیس در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، فردی به عنوان مشتری برای خرید وارد یک طلافروشی شده و حین دیدن طلا از غفلت صاحب مغازه استفاده و تعدادی طلا را سرقت کرده و متواری شده است.
وی با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق این پرونده و منزل وی را در شهر رشت شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی قضایی سارق ۲۸ ساله کمتر از پنج ساعت در منزلش دستگیر شد.
سردار ملکی تصریح کرد: در محل دستگیری سارق، طلاهای سرقتی از قبیل پنج حلقه النگو، یک رشته دستبند، دو عدد پلاک و یک حلقه انگشتر کشف شد.
فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش طلاهای سرقت شده را یک میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب