جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > افتتاح پروژه های مخابراتی شهرستان بندرترکمن 

مدیر مخابرات منطقه گلستان

افتتاح پروژه های مخابراتی شهرستان بندرترکمن 

با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری‌ گلستان ،پروژه های مخابراتی شهرستان بندرترکمن افتتاح شد.

با حضور سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ، دکتر غلامعلی شهمرادی و مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان بندرترکمن ، پروژه های مخابراتی این شهرستان افتتاح شد. 
در این مراسم که بمناسبت دهه مبارک فجر برگزار شده بود ابتدا معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گلستان ، اقدامات مخابرات را در راستای توسعه مخابرات ارزشمند و موثر دانست و گفت :ایجاد زیرساختهای مناسب ارتباطی و فناوری در ایام انتخابات توسط مخابرات ، جای قدردانی دارد و خدمت رسانی مخابرات به مردم در جهت رفاه آنها شایسته تقدیر است . 

مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به عناوین طرح های آماده افتتاح مخابرات استان در ایام دهه فجر ، اقدامات انجام شده در راستای توسعه مخابرات در شهرستان بندرترکمن را تشریح کرد و افزود: ۶ پروژه در بخش توسعه همراه اول و دیتا در این شهرستان انجام شده که اعتبار هزینه شده بالع بر ۱۷ میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: این پروژه ها در سه ماهه گذشته آماده بهره برداری شده و با تاکید بر استمرار فعالیت ها ، اجرای برنامه های در نظر گرفته شده تا پایان سال را  خواستار و افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام توسعه بیش از پیش مخابرات در شهرستان بندرترکمن را رقم خواهد زد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب