جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > تجلیل از پاسخگویان برتر سامانه 2021 در مخابرات منطقه گلستان 

تجلیل از پاسخگویان برتر سامانه 2021 در مخابرات منطقه گلستان 

از پاسخگویان برتر سامانه ۲۰۲۱ مخابرات منطقه گلستان تقدیر شد.

در جلسه ای با حضور دکتر غلامعلی شهمرادی ،  از پاسخگویان برتر سامانه ارتباطات مردمی ۲۰۲۱ تقدیر به عمل آمد .
در جلسه شورای مدیران که به ریاست دکتر غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان برگزار شد از 6 پاسخگوی برتر که به در طول مدت 6 ماه مسئولیت پاسخگویی و  بررسی مشکلات مردم را در سامانه ۲۰۲۱ برعهده داشتند قدردانی شد . 
مدیر مخابرات منطقه گلستان در این جلسه گفت : سامانه 2021 یک سامانه کشوری است اما شیوه بهره برداری از آن در مخابرات گلستان نوآورانه وابتکاری است زیرا در جمع پاسخگویان این سامانه مدیران ، معاونین و روسا نیز قراردارند .
وی هدف از راه اندازی این سامانه را تسریع در رفع مشکلات ارتباطی مشترکین دانست وگفت : این سامانه جایگزین سامانه های دیگر نیست بلکه موازی با سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری همچون ۲۰۲۰ ، ۲۰۱۱۷ و ۲۰۰۰ ، جهت سرعت بخشیدن به رفع مشکل برای مشترکین می باشد .
در پایان این جلسه خانم عبدالرسول از اداره کارگزینی وآقایان علی ربیع نژاد از معاونت شبکه، آقای کاوه رحیمی از مخابرات شهرستان بندرگز ، آقای مهدی سلطانی از مخابرات مراوه تپه، ،آقای عبدالجلیل پدرام از مخابرات گنبد،آقای سید جلیل موسوی از مخابرات گالیکش به عنوان پاسخگویان برترمعرفی و از سوی مدیر مخابرات منطقه گلستان مورد تقدیر قرار گرفتند .

برچسب ها
نسخه اصل مطلب