جستجو
رویداد ایران > استان ها > فارس > رایحه خدمت در آبفای فارس به مشام می‌رسد

معاون استانداری فارس:

رایحه خدمت در آبفای فارس به مشام می‌رسد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به بهره‌برداری از هفتاد و یک پروژه حوزه آب و فاضلاب در این استان، گفت: رایحه خوش خدمت در آبفای فارس به مشام می‌رسد.

اسماعیل قزل سفلی در آیین گشایش این پروژه ها با اشاره به گشایش یک هزار و ۵۸۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال، اظهار کرد: از این تعداد ۷۱ پروژه مربوط به پروژه های آبرسانی و فاضلاب است که مبین تلاش و پویایی در شرکت آبفا فارس است.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس نیز به تشریح پروژه های مورد بهره برداری پرداخت و اجرای پروژه ی آبرسانی مذکور را در راستای تأمین پایدار آب شرب مردم صفا شهر و روستاهای حاجی آباد و قنات نو عنوان کرد.

علی‌جان صادق‌پور گفت: این پروژه ها شامل حفر، تجهیز و برق رسانی به یک حلقه چاه، اجرای ۲۳۰۰ متر خط انتقال آب، اجرای ۴۵۰ متر خط برق رسانی و احداث یک باب مخزن ذخیره ی آب شرب با ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب می باشد.

رئیس هیات مدیره شرکت آبفا فارس خاطر نشان کرد: این پروژه ها که با صرف اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال با مشارکت صندوق راهبری مسئولیت اجتماعی شهرستان خرم بید به مرحله بهره برداری رسیده است، جمعیتی بالغ بر ۳۱ هزار نفر را از مزایای آبرسانی پایدار منتفع می کند.

صادق‌پور در آیین بهره برداری از پروژه  آبرسانی به طرح نهضت ملی مسکن سعادت شهر نیز گفت:  تاکنون آبرسانی به ۱۸ هزار واحد از نهضت ملی مسکن در ۱۷ شهرستان استان فارس انجام شده است.

او اضافه کرد: از مجموع ۱۶۹ سایت نهضت ملی مسکن در استان فارس، فعلا تامین آب شرب ۱۴۳ سایت بر عهده شرکت آبفا استان فارس قرار داده شده است که تاکنون آبرسانی دائم به ۲۵ سایت انجام شده است.

صادق‌پور افزود: برای آبرسانی به این ۱۸ هزار واحد، ۱۷ حلقه چاه حفر شده؛ ۵ هزار متر مکعب مخزن احداث و ۵۵ کیلومتر هم خط انتقال آب اجرا شده؛ ۶ هزار انشعاب آب نیز آماده واگذاری است.

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در تشریح پروژه مورد افتتاح نیز گفت: این پروژه که آب شرب ۱۰۸ واحد نهصت ملی مسکن سعادت شهر را تامین می کند، شامل اجرای ۲ هزار متر خط انتقال آب با لوله های پلی اتیلن در اقطار ۶۳، ۷۵، ۹۰ و ۱۱۰ میلیمتر است که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب