جستجو
رویداد ایران > خبرها > مدل پیراهن پوشیده 99

مدل پیراهن پوشیده 99

مدل پیراهن پوشیده 99
در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل پیراهن پوشیده مخصوص خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

لباس های پوشیده امروزه توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده اند و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری با حجاب داشته باشید بهتر است این طرح لباس ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل پیراهن پوشیده شیک و زیبا

لباس های مجلسی پوشیده دارای طرح های شیک و متنوعی هستند و اگر شما طرح و رنگ این لباس ها را بدرستی انتخاب نمایید می توانید با پوشیدن آن ها در ظاهر و فرم اندام خود تغییرات مثبتی را ایجاد نمایید.


طرح های لباس پوشیده بلند

لباس های پوشیده بلند از انواع لباس های مناسب برای مهمانی و مجالس رسمی و مختلط به شمار می رود و این مدل لباس های مجلسی به صورت ساده و کار شده و طرح دار دوخته می شوند که انتخاب طرح و رنگ آن ها به سلیقه شخصی و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد.

لباس های ساده پوشیده برای خانم هایی که تمایل دارند در مهمانی ها و مجالس استایل و تیپی ساده و آراسته داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند همچنین اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید ظاهر و استایلی به روز داشته باشید بهتر است لباس های مجلسی کار شده یا طرح دار را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

برای دوخت لباس های پوشیده بلند از یقه های بسته و نیمه باز استفاده می شود همچنین این طرح لباس ها به صورت آستین بلند و آستین سه ربع موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها با توجه به نیاز خود لباس با طرح و رنگی مناسب را انتخاب نمایید.

مدل لباس مجلسی آستین دار

پیراهن مجلسی قرمز

لباس مجلسی پوشیده زنانه

پیراهن قرمز و شیک مجلسی

پیراهن مشکی مجلسی

مدل لباس مجلسی زنانه

پیراهن آستین دار و پوشیده مجلسی

پیراهن زنانه مجلسی

لباس مجلسی مشکی و شیک

لباس پوشیده مشکی

مدل لباس مجلسی زیبا

مدل لباس مجلسی دو رنگ و شیک

پیراهن شیک مجلسی

پیراهن مجلسی کره ای

لباس مجلسی قرمز و زیبا

لباس مجلسی ساده پوشیده

لباس مجلسی دو رنگ

پیراهن پوشیده زنانه

لباس زنانه شیک مجلسی

لباس آستین دار و پوشیده

لباس زنانه آستین دار

پیراهن زنانه مجلسی

لباس مجلسی زیبا زنانه

پیراهن زیبا و شیک مجلسی

طرح های لباس پوشیده کوتاه

اگر شما از آن دسته از افرادی می باشید که به پوشیدن لباس مجلسی های کوتاه علاقه مند هستید و در عین حال نیز تمایل دارید با پوشیدن این طرح لباس ظاهری باحجاب و پوشیده تر داشته باشید بهتر است از لباس مجلسی کوتاه پوشیده استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که لباس مجلسی های پوشیده و کوتاه را می توانید به همراه ساپورت یا جوراب های بلند مجلسی بپوشید همچنین برای داشتن ظاهر و استایلی متفاوت در مهمانی ها و مجالس بهتر است این طرح لباس ها را به همراه اکسسوری ها و کیف و کفشی مناسب بپوشید.

لباس های پوشیده مجلسی در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند همچنین در دوخت برخی از این لباس ها از  ترکیب دو یا سه رنگ پارچه استفاده می شود که انتخاب رنگ لباس مجلسی بهتر است با توجه به رنگ پوست و رنگ های به کار رفته در میکاپ صورت و فرم اندام انجام شود.

 

پیراهن شیک مجلسی

مدل لباس مجلسی کوتاه

مدل پیراهن پوشیده کوتاه

طرح لباس مجلسی زیبا

لباس مجلسی آستین دار کوتاه

پیراهن مجلسی پوشیده و زیبا

لباس مجلسی قرمز و پوشیده

پیراهن مجلسی مشکی گیپور

پیراهن شیک مجلسی

طرح لباس مجلسی زیبا زنانه

پیراهن مجلسی پوشیده و شیک

لباس مجلسی ساده پوشیده

لباس مجلسی زیبا و خاص

لباس پوشیده دخترانه

برچسب ها
نسخه اصل مطلب