جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > امام خمینی(ره) باعث بیداری اسلامی در منطقه غرب آسیا شد/هر رای ما یک دفاع از حرم است

فرمانده سپاه نینوا:

امام خمینی(ره) باعث بیداری اسلامی در منطقه غرب آسیا شد/هر رای ما یک دفاع از حرم است

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: حضور مردم در صحنه و رهبری امام باعث شد که انقلاب ما به پیروزی برسد یعنی اولین عامل پیروزی انقلاب ما مردم و امام(ره) بودند.

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا به مناسبت چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی گفت: حضور مردم در صحنه و رهبری امام باعث شد که انقلاب ما به پیروزی برسد یعنی اولین عامل پیروزی انقلاب ما مردم و امام(ره) بودند.

وی افزود: علت موفقیت امام خمینی(ره) جامعیت وی در علم سیاست، عرفان، مبارزه و ایمان به خدا بود چون امام به مرحله شهود رسیده بود و به مردم اعتقاد عمیق داشت.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: هر رای ما یک دفاع از حرم است، چرا که شهید سلیمانی گفت ایران حرم است و هر رای ما می تواند مدافع این حرم باشد.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: امام خمینی(ره) باعث بیداری اسلامی در منطقه غرب آسیا شد و باعث شد حتی مردم کشورهای اروپایی عدالت را لمس کنند و همین امر بتعث شد که مردم اروپا به سمت اسلام سوق پیدا کنند.

این مقام مسئول عنوان کرد: یکی از مولفه های ماندگاری انقلاب اسلامی مردم هستند و مردم خود را در مناسبتهای مختلف نشان می دهند که یکی از این مناسبتها انتخابات است. وقتی حضور مردم حداکثری شد امنیت ما نیز تامین می شود.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب