بازی Dragon’s Dogma 2 یک تجربه واقعگرایانه ارائه میدهد
باتوجهبه جزئیاتی که از Dragons Dogma 2 منتشر شده است، بهنظر میرسد کپکام تلاش دارد تا بازیکنها را بهشکلی واقعگرایانه در دنیای بازی غوطهور کند. کپکام چندی پیش اعلام کرد که سیستم سفر سریع بازی محدودیت دارد و حال مشخص شد که نسخه دوم برخلاف نسخه اول که شامل فهرست مأموریتها بود، تابلو مأموریتها را ارائه نمیدهد.
طبق پیشنمایش نهایی بازی Dragons Dogma 2 که توسط رسانه IGN منتشر شد، بازیکنها هیچ نشانگری برای یافتن NPC مرتبطبا مأموریت نخواهند دید و درعوض اگر موردی پیش بیاید، کاراکتری به بازیکن نزدیک میشود و در مورد مأموریت صحبت میکند. علاوهبراین علامتهایی که مناطق مهم روی نقشه را نشان میدهد، اندک خواهند بود؛ درعوض گیمرها باید برای پیداکردن مسیرهای کاوش یا پیشروی به سمت اهداف به بازخورد پاونها توجه کنند.
اگر پاون متعلق به شخص دیگری باشد و جزئیاتی درمورد مأموریت بداند، بازیکن میتواند از اطلاعات او برای پیداکردن مسیر و رسیدن به هدف بهره ببرد. به نظر میرسد این رویکرد جذابی برای اکتشاف در دنیای بازی باشد و بازیکنها را به کاوش بیشتر تشویق کند. باتوجهبه اینکه هیدیاکی ایتسونو، کارگردان بازی قول ارائه محتوای جانبی زیادی به طرفدارها را داده است، احتمالا گیمرها باید زمان زیادی را به کاوش در مناطق مختلف بازی اختصاص دهند.
بازی Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه میشود.
منبع: zoomg-366473