جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فعال شدن ۶۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان از اول اردیبهشت ماه

فعال شدن ۶۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان از اول اردیبهشت ماه

فعال شدن ۶۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان از اول اردیبهشت ماه
مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: از اول اردیبهشت ماه، بیش از ۱۵۰ اتوبوس به ناوگان فعال افزوده خواهد شد که به تعبیری ۶۵درصد ناوگان اتوبوسرانی فعال خواهد بود.

حمیدرضا دافعیان اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در ناوگان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان طبق دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت و مصوبات ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا با قوت در حال انجام است.

وی اشاره‌ای به اهم اقدامات در حال انجام در ناوگان اتوبوسرانی داشت و تصریح کرد: نشانه گذاری فاصله اجتماعی در محدوده ایستگاه‌ها و پایانه‌ها با نصب استیکر و رنگ آمیزی محدوده ایستگاه‌های مهم با حداقل یک و نیم متر فاصله و طراحی و نصب پوستر با محتوای رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند با همکاری حوزه حمل و نقل و ترافیک و اداره سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان در ایستگاه‌ها و پایانه‌ها انجام شده است.

از نصب پوستر تا آموزش در ناوگان اتوبوسرانی

دافعیان به طراحی و چاپ پوستر ویژه اتوبوس‌ها، ایستگاه‌های بی آر تی و پایانه‌ها و ایستگاه‌های ثابت سطح شهر اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی در پایانه‌ها و ایستگاه‌ها تحت عنوان مدافعان سلامت مستقر شده است.

وی ادامه داد: اتوبوسرانی جهت آموزش به مسافران به منظور استفاده الزامی از ماسک و دستکش و ضدعفونی نمودن دست‌ها و همچنین پرداخت کرایه به صورت صرفاً الکترونیکی و جلوگیری از پرداخت نقدی کرایه تاکید کرده و از طرفی تعدادی ماسک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تهیه و به مسافرانی که ماسک همراه نداشتند هدیه داده شد.

علامت گذاری ایستگاه‌های بی آرتی

مدیر روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با بیان ضد عفونی اتوبوس‌ها در ابتدا و انتهای خطوط گفت: با همکاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حمل و نقل عمومی را از انتشار ویروس کرونا مصون خواهد شد.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ ایستگاه مهم و پرمسافر شامل سه فاز ایستگاه‌های بی آر تی علامت گذاری شده و همچنان ادامه دارد.

افزوده شدن ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان فعال اتوبوسرانی

دافعیان به نصب بیش از چهار هزار پوستر در ایستگاه‌ها، باجه‌های شارژ کارت بلیط و پایانه‌ها اشاره کرد و گفت: با بررسی میدانی و با تماس و همکاری شهروندان با دفتر روابط عمومی، از یکم اردیبهشت ماه، بیش از ۱۵۰ اتوبوس به ناوگان فعال افزوده خواهد شد و بالغ بر ۶۰۰ دستگاه اتوبوس فعال می‌شود که به تعبیری ۶۵ درصد ناوگان فعال خواهد بود. ‌


برچسب ها
نسخه اصل مطلب