جستجو
رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > با شریک زندگی واقعی بازیگران سریال موفق «یلو استون» آشنا شوید

با شریک زندگی واقعی بازیگران سریال موفق «یلو استون» آشنا شوید

در ادامه می خواهیم با شریک زندگی واقعی بازیگران این سریال آشنا شویم.

سریال «یلو استون» (Yellowstone) که اثری در ژانر درام وسترن است، از زمان انتشارش در سال ۲۰۱۸ تاکنون توانسته هم به تأیید منتقدان دست یابد و هم به تحسین مخاطبان.

دو سریال اسپین آف آن یعنی «۱۸۸۳» و «۱۹۲۳» هم با استقبال رو به رو شدند. طرفداران سریال «یلو استون» حالا بی صبرانه منتظر بخش پایانی فصل پنجم آن هستند که قرار است در نوامبر ۲۰۲۴ منتشر شود.

در ادامه می خواهیم با شریک زندگی واقعی بازیگران این سریال آشنا شویم.

رایان بینگم و هسی هریسون

سال گذشته بود که خبر درخواست طلاق کریستین بامگارتنر از کوین کاستنر پس از ۱۸ سال زندگی مشترک منتشر شد.

کاستنر و بامگارتنر اولین بار در سال ۱۹۹۶ با بکدیگر آشنا شدند، زمانی که کاستنر هنوز در ازدواجش با سیندی سیلوا بود. کاستنر بعد از جدایی از سیلوا، رابطه عاشقانه ی کوتاهی با بریجت رونی داشت که حاصل آن یک فرزند بود. با این حال، در سال ۱۹۹۸، کاستنر و بامگارتنر بار دیگر بر سر راه هم قرار گرفتند و با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند. آن ها صاحب ۳ فرزند، ۲ سر و یک دختر شدند. کاستنر البته جز این، ۴ فرزند دیگر هم از روابط قبلی اش دارد.

کول هاسر و سینتیا دنیل

لوک گرایمز ۴۰ ساله و همسرش که یک مدل برزیلی است، گرچه چیز زیادی درباره ی رابطه ی خود بروز نداده اند، اما گهگاه تصاویری از خود منتشر می کنند. از پست های اینستاگرام رودریگز برای سالگرد ازدواج اینطور برمی آید که این زوج در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر ازدواج کردند.

تیلور شریدان و نیکول مویربروک

کلی رایلی که با نقشش در سریال «یلو استون» شناخته می شود، بیشتر از یک دهه از زندگی اش را با همسر سرمایه گذارش، کایل بافر سهیم بوده است، گرچه این زوج چیزی درباره ی جزئیات زندگی مشترک شان بروز نمی دهند.

رایلی در سال ۲۰۱۲ با بافر آشنا شد و آن ها خیلی زود باهم نامزد کردند و در همان سال نیز با یکدیگر ازدواج کردند. بافر گرچه از سال ۲۰۱۷ در اینستاگرام فعالیت دارد اما به ندرت عکسی از خود منتشر می کند.

او در سال ۲۰۲۲ عکسی از خود و همسرش، رایلی منتشر کرد و نوشت: «یک سال دیگر پر از عشق. بابت وجود تو سپاسگزارم.»

منبع: روزیاتو

منبع: faradeed-173765

برچسب ها
نسخه اصل مطلب