جستجو
رویداد ایران > رویداد > ورزشی > (عکس) استاد حشمت مهاجرانی به اردوی پرسپولیس در دبی رفت

(عکس) استاد حشمت مهاجرانی به اردوی پرسپولیس در دبی رفت

حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران امروز (یکشنبه) در اردوی سرخپوشان ایران در امارات حضور یافت. به گزارش "ورزش سه"، حشمت مهاجرانی، سرمربی اسبق تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، امروز در باشگاه ایرانیان دبی حضور یافت و با اعضای تیم فوتبال پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کرد. در جریان این دیدار، حشمت مهاجرانی، قهرمانی‌های پی در پی سرخپوشان ایران را تبریک گفت و برای موفقیت‌های روزافزون پرسپولیس در بازی‌های آتی آرزوی پیروزی نمود. همچنین در پایان این دیدار افشین پیروانی به این پیشکسوت فوتبال ایران کیت پرسپولیس را هدیه داد و آنها کنار جمعی از بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

حشمت مهاجرانی پرافتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران است او گفت: تجربه نشان داده که همواره در لحظات آخر دست به کارهای بزرگ زده‌ایم؛ حشمت مهاجرانی:وقتی به خط پایان نزدیک می‌شویم ابزاری به نام غیرت و انگیزه داریم که ورق را به سمت ما بر می‌گرداند.حشمت مهاجرانی یک نام ماندگار در فوتبال ایران است، حشمت مهاجرانی سال‌ها پیش و در سال ۱۹۷۸ برای اولین بار در نقش سرمربی تیم ملی ایران را به جام جهانی آرژانتین برد.حشمت مهاجرانی به اردوی پرسپولیس رفت.

حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی در اردوی پرسپولیس

بازگشت 

در سال 1386 مهاجرانی پس از 15 سال زندگی در قطر، آمریکا و کانادا با همسرش به ایران بازگشت، سپس مدتی در هتل زندگی کرد و در نهایت با خرید خانه ساکن دائم شد

منبع: khanefootball-50860

برچسب ها
نسخه اصل مطلب