جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > آخرین تحولات قیمت دلار و سکه در بازار تهران

آخرین تحولات قیمت دلار و سکه در بازار تهران

اقتصادنیوز: طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه امامی هم که هفته گذشته با ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داده بود امروز تا ۳۳ میلیون و 500 هزار تومان بالا رفت

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا که از ابتدای بهمن‌ماه فریز شده و ثابت باقی‌مانده بود امروز بالاخره تغییر کرد و یک افت جزئی را به ثبت رساند.

قیمت دلار امروز، شنبه هفتم بهمن ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نامحسوس یک‌تومانی در سطح ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان قرار گرفته است. از سوی دیگر قیمت یورو نیز امروز با افزایش ۱۵۹ تومانی معادل ۴۶ هزار و ۶۳۸ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۶۸۷ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به‌روز کاری گذشته تغییری نداشته است.

فارغ از بازار دلار، امروز قیمت طلای جهانی در حدود ۲۰۱۸ دلار معامله شد و در بازار داخلی ایران آن‌طور که سایت اتحادیه طلا و جواهر اعلام کرده قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۲ میلیون و 815 هزار تومان به فروش رسید. این در حالی است که دو روز قبل قیمت طلا ۱۸ عیار با ۲ میلیون و ۷۵۶ هزار و ۱۰۰ تومان بسته شده بود.

طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه امامی هم که هفته گذشته با ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به کار خود پایان داده بود امروز تا ۳۳ میلیون و 500 هزار تومان بالا رفت.در شرایط کنونی برخی از تحلیگران بازار معتقدند که عرضه سکه امامی توسط بانک مرکزی می‌تواند تا حدودی جلوی نوسانات صعودی بازار سکه را بگیرد. 

 

 

منبع: eghtesadnews-624742

برچسب ها
نسخه اصل مطلب