جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > ۸۰طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۱۲۵میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود

در دهه فجر امسال

۸۰طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۱۲۵میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود

فرماندار گالیکش گفت: در دهه فجر امسال تعداد ۸۰طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۱۲۵میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

محمد رضا میرنیا در نشست گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: از مبلغ ۱۲۵ میلیارد تومان طرح اقتصادی و عمرانی دهه فجر ۷۰میلیارد تومان برای افتتاح و ۵۴میلیارد تومان برای کلنگ زنی در نظر گرفته شده است.

 وی اظهار کرد: در ۲ سال گذشته ۷۸۴ پروژه اقتصادی با اعتبار ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در گالیکش افتتاح شد که نتیجه بهره‌برداری از آن، ایجاد اشتغال برای هزار و ۳۶۰ نفر بود.

فرماندار گالیکش در شرق استان گلستان با بیان اینکه بیمارستان ۹۱ تختخوابی این شهرستان در دولت سیزدهم از پیشرفت ۱۳ درصدی به پیشرفت ۵۵ درصدی رسید، گفت: بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال پروژه برای ساخت این بیمارستان اختصاص یافت و تکمیل و تجهیز آن به حدود سه هزار میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در ۲ سال اخیر ۶۶۹ پروژه عمرانی با بیش از هفت هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان گالیکش افتتاح شد، تصریح کرد: در دهه فجر امسال نیز ۷۰۰ میلیارد ریال پروژه افتتاح می‌شود و عملیات اجرایی ۵۴۰ میلیارد ریال پروژه نیز در شهرستان آغاز خواهد شد.

به گفته فرماندار گالیکش؛ در سفر اول رییس جمهور به گلستان ۲۳ پروژه با هفت هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان مصوب شده بود که با تخصیص آن بخش قابل توجهی از مشکلات شهرستان حل خواهد شد.

وی بیان کرد: در دهه فجر امسال ۷۰ میلیارد تومان پروژه افتتاحی و ۵۴ میلیارد تومان پروژه آغاز عملیات اجرایی خواهیم داشت 

فرماندار گالیکش اظهار کرد: بیمارستان ۹۱ تخت خوابی گالیکش از پیشرفت فیزیکی ۱۳ به ۵۵ درصد در این دولت رسیده است و تلاش ما تا پایان دولت سیزدهم بهره‌برداری از این پروژه است

وی تصریح کرد: ۶۷ کیلومتر از از جاده مینودشت به تنگراه در حوزه گالیکش است که ۵۷۰ میلیارد تومان برای آن صرف شده است


برچسب ها
نسخه اصل مطلب