جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > امام خمینی (ره) برای اتحاد امت اسلام تلاش کرد/طوفان الاقصی باعث اتحاد و همدلی امت های اسلامی شد

رئیس تجمع علمای مسلمان لبنان در مسجد امام علی (ع) گرگان:

امام خمینی (ره) برای اتحاد امت اسلام تلاش کرد/طوفان الاقصی باعث اتحاد و همدلی امت های اسلامی شد

رئیس تجمع علمای مسلمان لبنان، شیخ غازی حنینه در جمع نمازگزاران مسجد امام علی (ع) شهرک دخانیات و بلوار صیاد شیرازی گرگان گفت: امام خمینی (ره) با نامگذاری هفته وحدت، برای اتحاد امت های مسلمان تلاش کرد.

شیخ غازی حنینه در جمع نمازگزاران مسجد امام علی (ع) شهرک دخانیات و بلوار صیاد شیرازی گرگان گفت: امام خمینی (ره) با نامگذاری هفته وحدت، برای اتحاد امت های مسلمان تلاش کرد.

شیخ غازی گفت: طوفان الاقصی باعث اتحاد و همدلی امت های اسلامی شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه، شهید قاسم سلیمانی سبب تقویت جبهه مقاومت شد، افزود: طوفان الاقصی باعث شد که اهل سنت و تشیع گردهم جمع شوند و علیه یک دشمن واحد یعنی اسرائیل و رژیم صهیونیستی قد علم کنند و سبب اتحاد و همدلی امت های اسلامی شوند.
رئیس تجمع علمای مسلمان لبنان با اشاره به سابقه فعالیت این اجتماع، گفت: تجمع علمای مسلمان لبنان با حضور بیش از 320 عالم اهل سنت و تشیع شکل گرفته است که از بدو اشغال فلسطین توسط اسرائیل آ غاز بکار کرده است.
شیخ غازی تصریح کرد: در این راستا می توان گفت که دشمنان علمای تشیع این تجمع از خود تشیع هستند که می گویند شما دین خود را فروخته اید و یا دشمنان علمای اهل سنت این تجمع هم از خود اهل سنت هستند که آنها هم می گویند شما دین خود را فروخته اید اما ما تاکنون طی این سال ها با برگزاری جلسات مختلف در راستای اتحاد امت اسلامی تلاش و فعالیت می کنیم.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود درباره تبعیت و پیروی کردن از پیامبر (ص) و حب اهل بیت (ع)، گفت: محبت اگر وارد قلب شود باعث عمل و در ادامه منجر به تبعیت خواهد شد و بهمین خاطر پیامبر (ص) فرمودند که اگر مومنی حب پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) را داشته باشد، خدا یاری اش خواهد کرد.
رئیس تجمع علمای مسلمان لبنان تصریح کرد: ایمان کسی کامل نمی شود مگر اینکه به پیامبر (ص) ایمان بیاورد و این ایمان بوسیله محبت به اهل بیت پیامبر (ص) کامل می شود.


برچسب ها
نسخه اصل مطلب