جستجو
رویداد ایران > رویداد > بازی Palworld با فروش ۷ میلیون نسخه کولاک کرد

بازی Palworld با فروش ۷ میلیون نسخه کولاک کرد

استودیو Pocketpair اعلام کرد که فروش بازی Palworld از مرز ۷ میلیون نسخه عبور کرد و این آمار تنها مربوط‌به پلتفرم Steam است.

بازی Palworld از زمان عرضه در تاریخ ۲۹ دی (۱۹ ژانویه) به‌صورت Early Access موفقیت‌های چشم‌گیر زیادی را برای استودیو Pocketpair به ارمغان آورده است. پال‌ورلد که پیش‌تر ۶ میلیون نسخه فروخته بود، تنها با گذشت یک روز به فروش ۷ میلیون نسخه رسید. در مقام مقایسه، بازی Pokemon Legends: Arceus پس از گذشت یک هفته از انتشار روی نینتندو سوییچ توانست ۶/۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد.

جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری مراسم The Game Awards، به‌همراه استودیو سازنده بازی اعلام کردند که فروش ۷ میلیون نسخه‌ای پال‌ورلد تنها روی پلتفرم Steam اتفاق افتاده است و شامل فروش بازی روی پلتفرم‌های دیگر یعنی ایکس باکس و سرویس ایکس باکس گیم پس نمی‌شود. او درآمد ۱۸۹ میلیون دلاری این بازی در ۵ روز نخست عرضه را تخمین زده است که با درنظرگرفتن مقیاس تیم توسعه تحسین‌برانگیز است.

بازی Palworld با بیش‌از ۱ میلیون و ۸۶۴ هزار و ۴۲۱ کاربر همزمان در جایگاه دوم فهرست بیشترین تعداد بازیکن همزمان استیم رسید و بازی Counter-Strike 2 را پشت سر گذاشت. این ویدیوگیم که احتمال دارد تا یک سال در حالت Early Access باقی بماند، هم‌اکنون روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است.

منبع: zoomg-366341

برچسب ها