جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > ایجاد فضای شاد و با نشاط برای کودکان و نوجوانان در دهه فجر است

رییس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان

ایجاد فضای شاد و با نشاط برای کودکان و نوجوانان در دهه فجر است

رییس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان گفت : ایجاد فضای شاد و با نشاط برای کودکان و نوجوانان در دهه فجر و مهمترین برنامه ما حضور کودکان و نوجوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است.

الهه غیناقی در نشست خبری فجر گلستان اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر امسال با حضور کودک و نوجوانان طراحی شده و در کنار استفاده از دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت تشکل‌های مردمی هم استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد برنامه‌های دهه فجر در حوزه کودک و نوجوان در ۱۴ شهرستان استان پیش‌بینی شده است، افزود: برنامه‌های دهه فجر امسال براساس زیست بوم و فرهنگ هر شهرستان طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با بیان اینکه وظیفه ما حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است، تصریح کرد: یکی از ابزارهای مهم ما در برگزاری باشکوه دهه فجر استفاده از ابزارهای هنر است تا بتوانیم به روش هنر، دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای کودکان و نوجوانان تبیین کنیم.

غیناقی با بیان اینکه تلاش ما اجرای برنامه‌های متنوع براساس شعار دهه فجر امسال «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» است، خاطرنشان کرد: اجرای سرود در مراسم نمادین استقبال از امام راحل، راه‌اندازی مجدد چهار دفتر انتشارات، افتتاح مرکز فناوری داشلی‌برون، شناسایی نخبگان کودک و نوجوان، نشست‌های علمی و تخصصی با مربیان و والدین از جمله برنامه‌های ما در دهه فجر است.

 وی نواختن زنگ انقلاب اسلامی در همه مدارس گلستان، ارسال پیک انقلاب در روستاهای محروم، عطرافشانی قبور شهدا را از جمله دیگر برنامه‌های دهه فجر در حوزه کودک و نوجوان برشمرد و توضیح داد: همچنین در دهه فجر امسال از کتاب نوقلمان که توسط کودکان و نوجوانان برای نخستین بار در گلستان تدوین و تالیف شده رونمایی می‌شود.

وی به برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های دهه فجر با رویکرد جهاد تبیین برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مهرواره قصه گویی نامداران، دومین جشنواره سرود با همکاری دستگاه ها، جشنواره سبک زندگی ایرانی و اسلامی و رو نمایی از کتاب نوقلمان از جمله برنامه های شاخص دهه فجر امسال است.

 

 

 


 

برچسب ها
نسخه اصل مطلب