جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > برگزاری نشست های گروه خبری فجر گلستان با حضور مدیران دستگاههای اجرایی

برگزاری نشست های گروه خبری فجر گلستان با حضور مدیران دستگاههای اجرایی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت : در آستانه فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی نشست های گروه خبری فجر گلستان از امروز آغاز شد.

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اعلام این خبر گفت: این نشست‌ها با حضور مدیران دستگاه‌های  اجرایی و با هدف تبیین برنامه‌ها و طرح‌های دستگاه‌ها در ایام دهه فجر از امروز آغاز و به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

حجت الاسلام قربانی افزود: پارسال بیش از هزار و ۷۰۰ خبر امیدآفرین توسط گروه خبری فجر در استان گلستان اطلاع رسانی شد.

او با اشاره به اینکه جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن شعار محوری برنامه‌های دهه فجر امسال است، افزود: قبل از ورود به دهه فجر، از هفتم تا ۱۲ بهمن ماه هفته استقبال از فجر برنامه‌ریزی شده که اطلاع‌رسانی در فضای مجازی، انجام تبلیغات محیطی و آغاز به کار گروه خبری فجر از جمله این برنامه‌هاست.

حجت الاسلام قربانی گفت: همچون سال‌های قبل برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی از روز دوازدهم بهمن با برگزاری برنامه ورود نمادین امام به میهن در فرودگاه گرگان آغاز می‌شود و با رژه موتوری و غبار روبی مزار شهدا ادامه خواهد یافت.

 
وی با بیان اینکه در طول دهه فجر افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: یکی از رویکرد‌های ما در اجرای برنامه‌های دهه فجر، مسجدمحوری است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب