جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > مردمی بودن؛ محور اصلی جشن‌های دهه فجر در گلستان است

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان

مردمی بودن؛ محور اصلی جشن‌های دهه فجر در گلستان است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: گرامیداشت دهه فجر یک جشن ملی است و در برگزاری برنامه‌های این دهه در استان از ظرفیت همه گروه‌ها و اقشار مردمی استفاده می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدزمان قربانی در جلسه شورای اداری گلستان با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای زیادی علیه جمهوری اسلامی ایران و نابودی انقلاب اسلامی با یکدیگر متحد شدند اما با همدلی و اتحاد مردم و مسوولان در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

وی با اشاره به اینکه به فرموده امام راحل، انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های دنیا متفاوت است، یادآور شد: مردم دنیا نسبت به جبهه کفر دچار انزجار و تنفر شدند که این نگاه تنفرآمیز از ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ آغاز شد.

قربانی تاکید کرد: تمامی اتفاقاتی که دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی علیه ما رقم زدند تنها برای ناکارآمد نشان دادن دین در تشکیل حکومت و اداره جامعه بوده است.

وی با اشاره به اینکه جشن بزرگ چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی معادلات دشمن را تغییر می‌دهد، گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید خواهد کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی، استفاده از هنر برای ترویج ارزش‌ها و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، برپایی نمایشگاه‌های متعدد، توسعه برنامه‌های مجازی و استفاده از ظرفیت‌های بومی و محلی در دستور کار ما قرار دارد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان نیز در جلسه شورای اداری استان گفت: سفر استاندار به مناطق استان، نشانه اهتمام و توجه ویژه دولت برای رفع محرومیت و توزیع عادلانه امکانات در همه مناطق به خصوص روستاهای دورافتاده و محروم است.

حاجی گلدی کر اظهار کرد: انجام این سفرها مورد استقبال قرار گرفته و شاهد اثر مثبت آن در توسعه و رفع محرومیت از مناطق هستیم.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب