جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > بررسی برنامه های اولویت دار مخابرات منطقه گلستان در ماههای پایانی سال 

بررسی برنامه های اولویت دار مخابرات منطقه گلستان در ماههای پایانی سال 

در جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه گلستان ، برنامه های در دست اقدام در ماههای پایانی سال بررسی و اقدامات لازم تعریف شد .

 غلامعلی شهمرادی که در جلسه شورای مدیران سخن می گفت قبل از رسیدگی به مصوبات جلسه قبل نکاتی را متذکر شد . 
مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید بر اینکه در ماههای پایان سال سرعت اجرای طرح ها می بایست دو چندان شود افزود: اولویت با طرح های نیمه تمام است که باید طوری برنامه ریزی شود با تلاش بیشتر هدف های در نظر گرفته شده محقق گردد . 
وی بخشهای مختلف را به همکاری و هم افزایی بیشتر فراخواند و  گفت : در این ایام باقی مانده تا پایان سال لازم است با کمک و همفکری وافزایش تعامل بین بخشی بر سرعت فعالیتها افزوده و پروژه ها را به اتمام برسانیم .
دکتر غلامعلی شهمرادی بهبود شاخصهای عملکردی را برای تمام حوزه ها مورد انتظار دانست و گفت : افزایش دایری خدمات اصلی ، تمرکز بر اجرای طرح های اختصاصی ، وصول مطالبات سرویسهای تجاری و افزایش سهم بازار همراه اول از موارد اولویت دار در بخش تجای است که باید مورد توجه قرار گیرد . 
وی همچنین تسریع دراجرای پروژ های فیبر همچون USO ، سیار و طرح های اختصاصی را از فعالیتهای مهم در حوزه شبکه عنوان کرد و برنامه ریزی در جهت اتمام آنها را را مورد تاکید قرار داد . 
همچنین در ادامه برنامه بخشهای مختلف بررسی وراهکارهای لازم برای سرعت بخشیدن به آنها ارائه شد . 
لازم به ذکر است در این جلسه مدیریت منابع انسانی گزارشی از عملکرد نه ماهه این مدیریت را ارائه و برنامه های تعریف شده در جهت رشد و بهبود شاخصها را تشریح کرد .

برچسب ها
نسخه اصل مطلب