جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > رمز موفقیت بنیاد مسکن، با مردم و برای مردم بودن است

نماینده مردم شریف شهرستانهای گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی؛

رمز موفقیت بنیاد مسکن، با مردم و برای مردم بودن است

در این دیدار دکتر منتظری، نماینده مردم شریف شهرستانهای گرگان و آق قلا با مدیرکل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان در خصوص اقدامات و برنامه های بنیاد در شهرستان های گرگان و آق قلا گفتگو کرد.

سید محمد حسینی در این جلسه از حمایت‌های آقای دکتر منتظری از برنامه های عمرانی و توسعه ای در روستاها تقدیر و تشکر کرد و ابراز داشت؛ در دو سال گذشته با عزم دولت و حمایت‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، ارائه خدمات به مردم در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رشد چند برابری داشته است.

 منتظری هم در این جلسه بنیاد مسکن را از مهمترین و تاثیرگذارترین دستگاه های اجرایی دانست و ابراز داشت؛  امروزه خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که توسط حضرت امام بنیان نهاده شده، با زندگی مردم عجین شده و بنیاد هم به بهترین شیوه امتحان خود را پس داده که البته مردمی بودن از ویژگیهای بارز کارکنان بنیاد بوده و رمز موفقیت بنیاد هم همین با مردم و برای مردم بودن است.

حجت الاسلام ولی نژاد هم با بیان اینکه تعهد، تخصص و انجام کار جهادی از ویژگیهای کارکنان بنیاد است ابراز داشت؛ نهادهای تحت نظر رهبری معمولا هزینه ای برای دولت ها ندارند و همواره بعنوان بازوی توانمند دولتها و نظام، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب