جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > معاونت فرهنگی و اجتماعی، نماي بیرونی سازمان پلیس است

فرمانده انتظامي گلستان:

معاونت فرهنگی و اجتماعی، نماي بیرونی سازمان پلیس است

فرمانده انتظامي گلستان گفت: معاونت اجتماعي، زبان گوياي پليس بوده و با ارائه صحيح عملکرد انتظامي نقش بسزايي در ارتقاء منزلت اجتماعي سازمان دارد.

 سردار "سعيد دادگر" در جمع کارکنان معاونت فرهنگي و اجتماعي فرماندهي انتظامي گلستان، اظهار کرد: امروز دشمنان در فضاي رسانه اي بشدت مشغول فعاليت هاي تخريبي هستند و به نوعي در يک ميدان جنگي از نوع رسانه و فضاي مجازي قرار داريم.
فرمانده انتظامي گلستان با بيان اينکه اطلاع رساني درست و هدفمند، يک هنر است، گفت: تاثير رسانه بر افکار عمومي و جامعه انکار ناپذير است لذا مي توان با مديريت صحيح افکار عمومي و سرعت عمل در اين راستا از بروز بسياري معضلات و ناهنجاري هاي اجتماعي پيشگيري کرد.
وي با تاکيد بر اينکه بي انگيزگي و روزمرگي دو آفت در حوزه اجتماعي و فرهنگي هستند، ادامه داد: امروز پليس از جايگاه و منزلت خوبي در سطح جامعه برخوردار است لذا بايد براي حفظ و ارتقاء اين جايگاه با تمام توان و استفاده از ظرفيت هاي موجود، شبانه روز تلاش کنيم.
فرمانده انتظامي گلستان تصريح کرد: پويايي، قدرت تحليل اخبار و وقايع، دانش محور بودن و تعهد از مهمترين ويژگي هاي کارکنان معاونت فرهنگي و اجتماعي است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب