جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > در جهاد تبیین اولویتی مهم‌تر از انتخابات نیست و مردم محور اصلی مشارکت در انتخابات هستند

سرپرست منابع طبیعی

در جهاد تبیین اولویتی مهم‌تر از انتخابات نیست و مردم محور اصلی مشارکت در انتخابات هستند

جلسه تبیین با حضور دکتر بهشتی نژاد تحلیل گر مسائل سیاسی در جمع کارکنان ادارات منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی(ره) با موضوع حضور حداکثری در انتخابات برگزار شد.

رضا عجم نوروزی سرپرست منابع طبیعی در این جلسه گفت: جهاد تبیین، از مهم‌ترین کلیدواژگانی است که در رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به کار برده شده است.
وی ادامه داد: انتخابات موفق نیازمند جهاد تبیین و امید افزایی در میان آحاد مردم و مردم محور اصلی مشارکت در انتخابات هستند.

دکتر مهدی بهشتی نژاد عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) تهران و تحلیلگر مسائل سیاسی در ادامه جلسه با بیان اهمیت مشارکت مردم در انتخابات تصریح کرد: همه دستگاه‌ها در تبیین کردن مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی مسئول هستند و باید مدیران و کارکنان همه دستگاه تمام تلاش خود را داشته باشند.

ایشان اظهار داشت: جهاد تبیین برای همه کارکنان دستگاهها یک تکلیف و به عنوان یک فریضه قطعی، مهمترین عرصه جهاد است و بیان دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف، حضور پرشور افراد جامعه در انتخابات را افزایش می‌دهد.
دکتر بهشتی نژاد ادامه داد:در کنار تبیین اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات و اهمیت آن در ناامید کردن و خنثی سازی ترفندهای دشمنان، جهاد تبیین و بیان خدمات به مردم به عنوان ضرورت مهم در ایجاد امید و نشاط در جامعه مورد توجه قرار بگیرد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب