جستجو
رویداد ایران > رویداد > علمی > رده بندی جدید از سرعت اینترنت کشور‌ها منتشر شد

رده بندی جدید از سرعت اینترنت کشور‌ها منتشر شد

در رده بندی جهانی اسپید تست از میانه سرعت اینترنت کشور‌ها در دسامبر ۲۰۲۳میلادی، جایگاه ایران دربخش اینترنت ثابت نسبت به ماه قبل از آن بدون تغییر باقی مانده است.

جدیدترین گزارش وب سایت اسپید تست نشان می‌دهد در آخرین ماه ۲۰۲۳ میلادی میانه سرعت اینترنت موبایل جهان ۴۹.۲۵ و میانه سرعت اینترنت ثابت آن ۹۰.۹۳ مگابیت برثانیه بوده است.

در رده سوم این فهرست موناکو با میانه سرعت ۲۶۴.۹۷ مگابیت برثانیه قرار دارد و جایگاه آن نسبت به نوامبر ۲۰۲۳ میلادی ۲ پله صعود کرده است.

در رده‌های چهارم و پنجم به ترتیب شیلی (۲۵۶.۶۷ مگابیت برثانیه) و چین (۲۵۶.۳۲ مگابیت برثانیه) قرار دارند که جایگاه هرکدام از این کشور‌ها در رده بندی یک پله سقوط کرده است.

در رده ششم و هفتم نیز به ترتیب ایسلند (۲۴۹.۳۲ مگابیت برثانیه) و امارات متحده عربی (۲۴۷.۷۸ مگابیت برثانیه) قرار دارند. جایگاه ایسلند در این فهرست نسبت به ماه قبل یک پله رشد و امارات متحده عربی یک پله سقوط کرده است.

در رده‌های هشتم و نهم این فهرست نیز به ترتیب آمریکا (۲۲۷.۲۷ مگابیت برثانیه) و تایلند (۲۲۱.۳۲ مگابیت برثانیه) قرار دارند که جایگاه آن‌ها نسبت به رده بندی ماه نوامبر هیچ تغییری نکرده است.

در رده دهم نیز فرانسه با میانه سرعت اینترنت ثابت ۲۱۶.۹۷ مگابیت برثانیه قرار دارد و جایگاه آن نسبت به ماه قبل یک پله رشد کرده است.

منبع: fararu-700920

برچسب ها
نسخه اصل مطلب