جستجو
رویداد ایران > رویداد > علمی > ۵ فروند از پیشرفته ترین جت های جنگنده جهان

۵ فروند از پیشرفته ترین جت های جنگنده جهان

پیشرفته‌ترین جت‌های جنگنده دنیا در نبرد هوایی کدامند، جایی که سرعت و ارتفاع همه چیز نیست بلکه توانایی حمله دقیق به یک هدف هوایی یا زمینی و بازگشت ایمن به خانه تعیین کننده هستند؟ آیا پیشرفته بودن یک جت جنگنده به زیبایی شناسی، میهن پرستی، پنهانکاری یا فناوری باز می‌گردد؟

برای این مقاله، یکپارچه سازی تکنولوژی و قابلیت‌های چندمنظوره چیز‌هایی هستند که پیشرفته‌ترین جنگنده‌های امروزی را می‌سازند و اگر چه می‌توان جنگنده‌های ارتقاء یافته میگ -۲۹ و سوخو ۲۷ اوکراین توسط غرب و همچنین جنگنده A-۱۰C Warthog ایالات متحده را با توانمندی‌های نسبتاً جدیدشان در این فهرست جا داد، اما هیچ کدام در برابر این پنج جنگنده برتر دوام چندانی نخواهند آورد.

به گزارش روزیاتو، علاوه بر این، نداشتن قابلیت سرکوب دفاع هوایی دشمن یک نقطه ضعف واضح در مقابل هواپیما‌های جنگنده است که این قابلیت را دارند. پس با ما همراه باشید تا شما را با پیشرفته‌ترین جت‌های جنگنده جهان در حال حاضر آشنا کنیم.

نتیجه گیری

بیایید واضح بگوییم: دیگر سرعت نیست که پادشاه جت‌های جنگنده را تعیین می‌کند. یا حتی قابلیت پنهانکاری با سلاح‌های معدود. در عوض، توانایی مبارزه با هدف، دسترسی و ارائه تاثیرات غیرانفجاری- جنبشی یا الکترومغناطیسی-، چیزی است که در دهه ۲۰۲۰ اهمیت دارد. در حال حاضر چندمنظوره بودن و دوام و قدرت بقای بالا چیزی است که اهمیت دارد.

منبع: fararu-700114

برچسب ها
نسخه اصل مطلب