جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > متاسفانه در داخل کشور عده ای نگران هستند که جنگی وجود ندارد/ باید برای دروغگویی مجازات تعیین شود؛ مخصوصا اگر مسئولی به مسئول بالاتر گزارش خلاف بدهد!

متاسفانه در داخل کشور عده ای نگران هستند که جنگی وجود ندارد/ باید برای دروغگویی مجازات تعیین شود؛ مخصوصا اگر مسئولی به مسئول بالاتر گزارش خلاف بدهد!

اسحاق جهانگیری گفت: ما به این موضوع باید توجه داشته باشیم که جنگ از ایران باید دور نگاه داشته شود. عقل و تدبیر حکم می کند که عقلای کشور همواره به مسائل احساسی و لحظه ای نگاه نکنند و بگذارند مسئولین با دقت و حکمت حرکت کنند و ایران را در دهان اژدها قرار ندهند. متاسفانه در داخل کشور عده ای نگران هستند که جنگی وجود ندارد.

اسحاق جهانگیری عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که شامگاه پنجشنبه در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء برگزار شد، اظهار داشت: دی، ماه غمباری است؛ حداقل در ۵ – ۶ سال اخیر اتفاقات تلخ بزرگی افتاده است که با ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی شروع شد و سپس شهادت سردار سپهبد سلیمانی بود و بعد هم سقوط هواپیمای اوکراینی و حادثه تروریستی در کرمان که هفته گذشته اتفاق افتاد و جمع زیادی از هموطنان ما به شهادت رسیدند.

به گزارش شفقنا، بخش هایی از سخنان جهانگیری را در ادامه می خوانید:

منبع: etemadonline-648002

برچسب ها
نسخه اصل مطلب