جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > کسانی که اهداف دشمن را پیگیر هستند ساز تفرقه کوک می‌کنند

رئیس مرکز اسلامی گلستان :

کسانی که اهداف دشمن را پیگیر هستند ساز تفرقه کوک می‌کنند

حجت الاسلام دیلم، از برگزاری همایش ملی نقش مذاهب اسلامی در باز آفرینی تمدن اسلامی در گرگان خبر داد.

حجت الاسلام نورعلی دیلم در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان گفت: کسانی که ساز تفرقه را کوک می‌کنند، قطعا اهداف دشمن را پیگیری می‌کنند.
وی با تاکد براینکه، برای رسیدن به تمدن اسلامی راهی جز وحدت بین شیعه و سنی نیست، بیان کرد: معیار و ملاک اصلی دست یافتن و رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی، تقریب و وحدت میان اقوام و مذاهب امت اسلام است.
رئیس مرکز اسلامی گلستان از برگزاری نخستین همایش ملی نقش مذاهب اسلامی را در باز آفرینی تمدن اسلامی در روزهای ۱۹ و ۲۰ دی در سالن همایش جامعه المصطفی گرگان خبر داد و گفت: افتتاحیه این همایش ملی صبح روز سه شنبه 19 دی ماه در دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه گلستان برگزار می‌شود و ما میزبان علمایی از استان‌های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، قم، تهران، مازندران و کردستان خواهیم بود.
حجت الاسلام دیلم، افزود: در این همایش سه کمیسیون کلام، فقه و زنان در نظر گرفته شده و برای هر کمیسیون دو پیش نشست برگزار خواهیم کرد.
وی همچنین در ابتدای سخنان خود، اقدامات سخیف دشمنان در حادثه کرمان را محکوم کرد و افزود: با این شهادت‌ها، جبهه مقاومت قوی‌تر می‌شود و اگر ما سلیمانی را از دست دادیم با سلیمانی‌ها درخت انقلاب بارورتر می‌شود.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب