جستجو
رویداد ایران > استان ها > جشنواره نماز و نیایش روایتگر شکوه بندگی در برابر پروردگار است 

جشنواره نماز و نیایش روایتگر شکوه بندگی در برابر پروردگار است 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین می تواند شکوه بندگی را همراه با خضوع و خشوع در برابر پروردگار روایت کند.



به گزارش رویداد ایران از قم،امیرعلی عموزاده دبیرنهمین جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین در حاشیه  رونمایی از کتاب و افتتاح نمایشگاه عکس این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره که میزبانی آن با استان قم است در راستای ترویج فرهنگ معنویت با زبان هنر به مدت 3 روز برگزار می شود.
وی با بیان اینکه جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین می تواند شکوه بندگی را همراه با خضوع و خشوع در برابر پروردگار روایت کند، تصریح کرد: بر سینماگران و هنرمندان فیلم ساز کشور واجب است تا با الهام از روح عبادی فرهنگ معنویت زمینه ساز جلب نگاه و توجه مخاطبان جهانی به هنر سینما محور تعالی دین مبین اسلام باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اضافه کرد: تاریخ تمدن ساز از ویژگی های شهر قم محسوب می شود و وجود بارگاه حضرت معصومه (س)، وجود پربرکت مراجع عظام، وجود مدارس علمیه و مراکز دانشگاهی متعدد با حضور طلاب و دانشجویان از 128 کشور جهان گویای این مسئله است.
عموزاده خاطرنشان کرد: جشنواره ملی نماز و نیایش  به روایت دوربین که اکنون در ایستگاه نهم قرار گرفته یکی از ظرفیت های ویژه قم است که روایت مبانی دینی را با زبان هنر پیش گرفته است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب