جستجو
رویداد ایران > رویداد > موشکافی تریلر خاندان اژدها (فصل دوم) | بازگشت استارک ها؟!

موشکافی تریلر خاندان اژدها (فصل دوم) | بازگشت استارک ها؟!

از بازگشتِ استارک‌ها تا معرفی اژدهایانِ جدید؛ تریلر فصل دوم «خاندان اژدها» انتظار کشیدن برای بازگشتِ این سریال را سخت‌ می‌کند؛ در این ویدیو، نکاتِ جالب این تریلر را موشکافی می‌کنیم.

اولین تریلر فصل دوم «خاندان اژدها» مدتی قبل منتشر شد و با مجموع ۶۳ میلیون بازدید در طول ۴۸ ساعتِ نخستِ انتشارش، به پُربازدیدترین تریلرِ کُلِ تاریخ شبکه‌ی آنلاین اچ‌بی‌اُ مکس تبدیل شد. فصل اول پیش‌درآمدِ «بازی تاج‌و‌تخت» با کُشته شدن لوسریس ولاریون به‌دستِ ایموند تارگرین و اژدهای او یعنی وِیگار به پایان رسید. رینیرا از شنیدنِ این خبرِ ناگوار عمیقاً خشمگین شد و مٌصمم است تا انتقامِ فرزندش را از جبهه‌ی سبزپوش‌ها بگیرد. از سوی دیگر، از نگاهِ شوکه‌ی ایموند هم آشکار بود که حتی او هم با همه‌ی کله‌شقی‌هایش می‌توانست درک کند که حالا جنگ مستقیمِ سیاه‌پوش‌ها و سبزپوش‌ها بر سر تختِ آهنین اجتناب‌ناپذیر است.

این‌طور که از تریلر فصل دو مشخص است، کشمکشِ این دو جبهه در این فصل وارد مرحله‌ی جدی‌تری خواهد شد: ارتش‌ها به حرکت درمی‌آیند، خاندان‌های سرزمین باید تصمیم بگیرد که با کدام جبهه بیعت خواهند کرد و اژدهایانِ جدید وارد میدان خواهند شد. پس، بگذارید این تریلر را موشکافی کنیم و ببینیم باید انتظارِ چه اتفاقاتی را در فصل دوم سریال داشته باشیم:

برای حمایت از کانال فیلمزی این ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

منبع: zoomg-365814

برچسب ها