جستجو
رویداد ایران > رویداد > دنباله بازی Lies of P با آنریل انجین 5 ساخته می‌شود

دنباله بازی Lies of P با آنریل انجین 5 ساخته می‌شود

طبق اطلاعات منتشر شده، دنباله بازی Lies of P احتمالا با استفاده از آنریل انجین 5 توسعه داده خواهد شد.

دو شرکت نئووایز و راند 8 در شهریور امسال بازی اکشن و نقش‌آفرینی Lies of P را عرضه کردند که با تحسین منتقدان مواجه شد. توسعه‌دهندگان موفق شدند با الهام از آثار سولزلایک از جمله بلادبورن، یک اثر باکیفیت و متفاوت از داستان پینوکیو را خلق کنند و درکنار آن چند ویژگی منحصر‌به‌فرد را در بازی بگنجانند.

سازندگان بازی Lies of P را با آنریل انجین 4 توسعه دادند و حال به‌نظر می‌رسد ساخت دنباله این بازی با آنریل انجین 5 انجام خواهد شد. این خبر براساس فهرست استخدامی استودیو نئووایز منتشر شده است که در آن به توسعه بازی Lies of P 2 با UE5 اشاره شده است. این موتور گرافیکی جدید به توسعه‌هندگان این امکان را می‌دهد تا علاوه‌بر ارتقای گرافیکی دنباله، راه‌های جدیدی برای خلاقیت پیدا کنند. به‌طور دقیق‌تر، آنریل انجین 5 امکان نورپردازی پویا را درکنار کیفیت گرافیکی بالاتر و عملکرد فنی بهینه‌تر فراهم می‌کند.

همچنین امکان توسعه مناطق متراکم‌تر و ساختارهای پیچیده‌تر که در گذشته با آنریل انجین 4 امکان‌پذیر نبود، در UE5 وجود خواهد داشت. به جز دنباله Lies of P، بازی‌های دیگری از جمله ریمیک Avowed ،Stalker 2 ،Tekken 8 ،The Witcher، هلبلید 2 و ویچر 4 با استفاده از آنریل انجین 5 توسعه داده می‌شوند. ساخت دنباله Lies of P به‌تازگی تایید شده است و تا زمان رونمایی و عرضه آن فاصله زیادی داریم.

منبع: zoomg-365836

برچسب ها