جستجو
رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اختصاص بسته حمایت معیشتی به ۵۰۰۰ راننده تاکسی در همدان

اختصاص بسته حمایت معیشتی به ۵۰۰۰ راننده تاکسی در همدان

اختصاص بسته حمایت معیشتی به ۵۰۰۰ راننده تاکسی در همدان
مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان گفت: رانندگان تاکسی همدان برای واریز بسته حمایت معیشتی و تسهیلات دو میلیون تومانی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شدند.

میلاد کریمی با بیان اینکه از روزهای نخستین شیوع کروناویروس آموزش لازم برای ضدعفونی خودروهای حمل و نقل عمومی در همدان انجام شد، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده بین رانندگان تاکسی همدان توزیع شد.
وی افزود: در چندین نوبت ضدعفونی کامل تاکسی‌های ون در کارواش انجام و مهر «ضدعفونی شد» در این تاکسی‌ها الصاق می‌شد.
کریمی با بیان اینکه از اولین روز فروردین ماه امسال، تنها ۲۰ درصد از ظرفیت تاکسیرانی همدان در حال فعالیت هستند و به طور مداوم ضدعفونی می‌شوند، یادآور شد: تاکسی‌های ون نیز تا ۳۰ فروردین از فعالیت منع شده‌اند.
وی درباره حمایت مالی از رانندگان تاکسی همدان، خاطرنشان کرد: براساس پیگیری اتحادیه سراسری، لیست اسامی ۴۰۰ هزار راننده تاکسی در کشور برای واریز بسته معیشتی و همچنین اعطای تسهیلات دو میلیون تومانی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل داده شد.
به گزارش کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان همدان، کریمی با بیان اینکه شهر همدان ۵۰۰۰ راننده تاکسی دارد، اظهار کرد: پیگیری برای تخصیص بیمه بیکاری رانندگان حمل و نقل عمومی نیز در حال انجام است.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب