جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > مرکز غربالــگـــری سرطان گنبد کاووس در آینده ای نزدیـک افتــتاح و به بهره برـداری برسد

رئیـس دانشگاه علـوم پزشـکی گلستان؛

مرکز غربالــگـــری سرطان گنبد کاووس در آینده ای نزدیـک افتــتاح و به بهره برـداری برسد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مرکز جامع سرطان و آنژیوگرافی قلب بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس تا‌ پایان امسال تجهیز و به بهره‌برداری می‌رسد.

 سعید گل‌فیروزی در بازدید از مرکز جامع غربالگری سرطان و آنژیوگرافی قلب بیمارستان پیامبر اعظم(ص) اظهارکرد: فضای فیزیکی مرکز جامع غربالگری سرطان و آنژیوگرافی قلب در دو طبقه با زیربنای هزارو ۴۰۰ مترمربع  شامل مرکز جامع غربالگری سرطان و آنژیوگرافی قلب با ۳۱ تخت مراقبت‌های ویژه توسط رئیس مجمع خیرین استان گلستان احداث و به بهره‌برداری کامل رسیده‌است.

وی تصریح کرد: با توافقات انجام شده با این نیکوکار گنبدی و دانشگاه علوم پزشکی گلستان قرار شد بخشی از تجهیزات و تاسیسات این مرکز توسط دانشگاه علوم پزشکی گلستان و بخش دیگر توسط مجمع خیرین گلستان تجهیز شود و پیش‌بینی می‌شود تجهیز و تاسیسات تکمیلی این مرکز با حدود ۲۵ میلیارد تومان تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

 خدمات جراحی قلب و غربالگری انواع سرطان در بیمارستان پیامبر اعظم(ص)

رئیس مجمع خیرین گلستان گفت: عملیات اجرایی مرکز جامع غربالگری سرطان و آنژیوگرافی قلب بیمارستان پیامبر اعظم(ص) در سال ۹۸ آغاز شد و تعهدات بنده در قالب تعهدات خیر ظرف مدت حدود ۶۰ روز به انجام رسید.

محمد شهرکی گفت:کنسول‌های تخت‌های ویژه در طبقه فوقانی مربوط آنژیوگرافی و احداث  با هدف ارائه خدمت بهتر و سریعتر به بیماران ظرف مدت دو ماه به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: امید داریم امروز با توافقات انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی گلستان بتوانیم تا پایان امسال شاهد بهره‌برداری از آن برای ارائه خدمت بهتر به بیماران سرطانی و ناراحتی‌های قلبی باشیم.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب