جستجو
رویداد ایران > رویداد > کاربران موبایل واکنش مثبتی به GTA: The Trilogy – The Definitive Edition داشته‌اند

کاربران موبایل واکنش مثبتی به GTA: The Trilogy – The Definitive Edition داشته‌اند

نسخه موبایل بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition مدتی پیش در دسترس مشترکان نتفلیکس قرار گرفت و کاربران واکنش مثبتی نسبت به آن داشته‌اند.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition شامل نسخه ریمستر سه بازی GTA III ،GTA: Vice City و GTA: San Andreas در سال ۲۰۲۱ برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شد. بااین‌حال به‌دلیل وجود مشکلات فنی بسیار و تغییرات نه چندان زیاد، بازیکن‌ها و منتقدان واکنش مثبتی به این مجموعه نداشتند و به‌شدت از شرکت راک‌استار گیمز به خاطر انتشار آن انتقاد کردند.

بااین‌حال مدتی پیش نتفلیکس اعلام کرد که به‌زودی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition را در دسترس مشترکان موبایل سرویس خود قرار خواهد داد و اکنون این مجموعه به این پلتفرم آمده است. در اتفاقی غیرمنتظره، بازیکن‌ها واکنش بسیار مثبتی نسبت به این مجموعه داشته‌اند و از جلوه‌های بصری تازه و پایداری سه بازی آن شگفت‌زده شده‌اند. طبق گفته طرفداران، نسخه موبایلی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition بهترین راه برای تجربه این سه بازی خاطره‌انگیز است.

در نسخه موبایلی این مجموعه بسیاری از مشکلات فنی که در نسخه کنسولی وجود داشتند، برطرف شده‌اند و همچنین طراحی آب، بافت‌ها و آب‌و‌هوا اصلاح شده‌اند و حتی آسمان بازی نیز دچار تغییرات چشمگیری شده است. علاوه‌براین یک سیستم روشنایی جدید در این نسخه وجود دارد و در سیستم حیات وحش آن نیز تغییراتی اعمال شده‌اند.

در صورتی که قصد تجربه مجموعه GTA: The Trilogy – The Definitive Edition را روی موبایل دارید، باید مشترک سرویس نتفلیکس باشید که به شما به ۱۰ها بازی مختلف دیگر نیز دسترسی می‌دهد.

منبع: zoomg-365563

برچسب ها