جستجو
رویداد ایران > استان ها > سمنان > پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شاهرود به مناسبت روز جهانی تئاتر

پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شاهرود به مناسبت روز جهانی تئاتر

پیام تبریک رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شاهرود به مناسبت روز جهانی تئاتر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: هنرمندان تئاتر در کمال زیبایى و وقار افکارشان را روى صحنه، براى تحت تأثیر قرار دادن علاقه مندان صرفاً از حضور کاملا انسانى خود استفاده مى کنند.
شاهرود_ حسین بابامحمدی:رضا مهدیان،در بخشی از پیام تبریک روز جهانی تئاتر افزود: مردم شهرستان شاهرود، مردمی فرهنگی و هنر دوست هستند و نقش مهمی در اعتلای هنر و فرهنگ منطقه داشته و دارند.


وی همچنین تصریح کرد: تئاتر به عنوان یکی از مفاهیم فرهنگ و هنر این شهرستان بوده ونماینده بخشی از این بینش و نگرش است که وظیفه و مسئولیت هنرمندان عرصه نمایشی را برای تقویت این حوزه دو چندان می کند.


مهدیان گفت:هنرمندان تئاتر در کمال زیبایى و وقار،افکارشان را روى صحنه، براى تحت تأثیر قرار دادن علاقه مندان صرفاً از حضور کاملا انسانى خود استفاده مى کنند.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود اظهار داشت: این روز ملی را به مردم و هنرمندان حوزه هنرهای نمایشی تبریک می گویم، امید است هنرمندان هنر ششم در شهرستان شاهرود در راستای غنا بخشی به نمایشنامه نویسی با گویش محلی و تولید و اجرای کارهای فاخر مطابق با فرهنگ غنی و باستانی این خطه بیش از پیش اهتمام ورزند.
مهدیان در پایان با آرزوی موفقیت همه عزیزان، از خداوند جهت اعتلای فرهنگ و هنر شاهرود را خواستار شد

برچسب ها
نسخه اصل مطلب