جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > بیانیه مرکز اسلامی گلستان در پی حادثه تروریستی شهرستان راسک

بیانیه مرکز اسلامی گلستان در پی حادثه تروریستی شهرستان راسک

حجت الاسلام دیلم رئیس مرکز اسلامی گلستان گفت: دشمنان چشم دیدن عزت، اقتدار، عظمت و اتحاد و همبستگی اقوام و مذاهب در کشورمان را ندارند.

 حجت الاسلام نورعلی دیلم رئیس مرکز اسلامی گلستان در پیامی گفت: شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه ۱۲ تن از دلاورمردان و مجاهدان نیروی انتظامی شهرستان راسک در حمله تروریستی و به دور از انسانیت کوردلان و بزدلان معاند، موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.

در ادامه این پیام آمده است:
 امروز همه دنیا و بشریت شاهد آن هستند که دشمنان اسلام و ایران، چشم دیدن عزت، اقتدار، عظمت و اتحاد و همبستگی اقوام و مذاهب در جمهوری اسلامی ایران را ندارند و بار دیگر این جنایت خونین، عمق کینه‌ورزی و خصومت دشمنان را با امنیت مردم صبور و مقاوم ایران ‌اسلامی نشان دادند.
 رئیس مرکز اسلامی گلستان، با تاکید براینکه، مخلوط شدن خون شیعه و سنی برای مستحکم تر شدن پایه های نظام و انقلاب و به اهتزاز در آمدن پرچم کشورمان در سراسر عالم است، بیان کرد: مرزهای جمهوری اسلامی به برکت وجود شهدای مرزبانی و مرزبانان رشید ایران اسلامی از امنیتی با ثبات در منطقه برخوردار است، امنیت جز با تلاش مجاهدانه و سلحشورانه مرزبانان و چشمان همیشه بیدار آنان محقق نمی شود. تقدیم هزاران شهید و جانباز در مسیر نورانی انقلاب اسلامی، سال های دفاع مقدس و در صیانت از نظام و مرزهای جمهوری اسلامی، بیانگر ترویج روحیه ایثارگری، ولایتمداری و شهادت طلبی در مرزبانی است.
حجت الاسلام دیلم با تاکید براینکه، پاسخ جمهوری اسلامی به این حادثه تروریستی به مقر اتظامی شهرستان راسک، کوبنده خواهد بود و عاملان این حادثه تروریستی به سزای عمل خود خواهند رسید، خاطرنشان کرد: حفظ امنیت، عزت و اقتدار و تمامیت ارضی ایران اسلامی در پرتو غیرت دلاورمردان بی ادعایست که با شهادت خود و تقدیم خون پاکشان شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا می بخشند.
 ضمن محکومیت شدید این جنایت تروریستی شهادت این شهیدان والامقام را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) کارکنان مجاهد و غیور انتظامی کشور، خانواده‌های معظم شهدا و بازماندگان مکرم این شهیدان والامقام و مردم شهید پرور و ولایت مدار ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم و اطمینان می دهیم که انتقام سخت و پشیمان کننده ای در انتظار جنایتکاران این حادثه تروریستی است. از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر آمرزش و غفران الهی و برای خانواده های معظم شهدا صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.‌

برچسب ها
نسخه اصل مطلب