جستجو
رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > بازی نیکلای کاستر والدو در نقش ویلیام فاتح در مجموعه تلویزیونی «پادشاه و فاتح»

بازی نیکلای کاستر والدو در نقش ویلیام فاتح در مجموعه تلویزیونی «پادشاه و فاتح»

پادشاه و فاتح، داستان یک نبرد را دنبال می‌کند که آینده یک کشور و قاره را برای هزار سال تحت تأثیر خود قرار خواهد داد. ریشه‌های این مبارزه، به دهه‌ها قبل باز می‌گردد و از طریق سلسله‌های خانوادگی به هم پیوسته گسترش می‌یابد که برای کسب قدرت در دو کشور مبارزه می‌کنند.

قرار است که نیکلای کاستر والدو، ستاره سریال بازی تاج و تخت (The Game of Thrones)، در یک سریال درام تاریخی قرن یازدهمی، بر اساس زندگینامه «ویلیام فاتح» و نبرد هستینگز نقش‌آفرینی کند.

پروژه استودیوی بی‌بی‌سی و سی‌بی‌اس، با عنوان پادشاه و فاتح (King and Conqueror)، بر اساس فیلم‌نامه‌ای از مایکل رابرت جانسون و کارگردانی بالتاسار کورماکور است.

این نبرد، آغازی برای فتح انگلستان توسط نورمن‌ها بود و در ۱۱ کیلومتری شمال غربی هیستینگز، در نزدیکی شهر امروزی باتل، ساسکس شرقی، رخ داد و با پیروزی قاطع نورمن‌ها و شکست و مرگ هارولد همراه بود.

جیمر نورتون، نقش هارولد را بازی می‌کند و تهیه‌کننده اجرایی این سریال خواهد بود. نیکلای کاستر والدو، در نقش ویلیام نورماندی بازی خواهد کرد و کارگردانی یک قسمت و تهیه‌کنندگی اجرایی را برعهده دارد.

لیندسی مارتین، معاون ارشد تولیدات مشترک بین‌المللی افزوده است: «ما از شراکت با جیمز، نیکلای و تمام اعضای تیم خلاق پادشاه و فاتح، یک سریال پیشگامانه در سطح جهانی، هیجان‌زده هستیم. فیلمنامه مایکل، برداشتی جسورانه و تازه از داستانی را ارائه می‌دهد که نزدیک به هزار سال دوام آورده و با این حال، مضامین آن مثل همیشه امروزی و مرتبط هستند.»

منبع: روزیاتو

منبع: faradeed-165326

برچسب ها
نسخه اصل مطلب