جستجو
رویداد ایران > رویداد > بازی GTA 6 سه رکورد جهانی را شکست

بازی GTA 6 سه رکورد جهانی را شکست

تریلر معرفی بازی Grand Theft Auto 6 با شکستن سه رکورد جهانی در ۲۴ ساعت نخست پخش غوغا به پا کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر معرفی بازی Grand Theft Auto 6 رسما سه رکورد جهانی را شکست. شرکت Rockstar Games برای پخش نخستین نمایش جی‌تی‌ای ۶ در روز سه‌شنبه هفته جاری برنامه داشت، اما افشای نسخه بی‌کیفیت و دارای واترمارک تریلر آن‌ها را مجبور به پخش زودتر تریلر اصلی در یوتیوب کرد.

رکوردهای جهانی تریلر معرفی بازی Grand Theft Auto 6

  • پربازدیدترین تریلر معرفی بازی ویدیویی در یوتیوب طی ۲۴ ساعت با ۹۰ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۴۹۱ تماشا
  • پرلایک‌ترین تریلر معرفی بازی ویدیویی در یوتیوب طی ۲۴ ساعت با ۸.۹ میلیون لایک
  • پربازدیدترین ویدیو یوتیوب طی ۲۴ ساعت (خارج از عرصه موسیقی)ِ که قبلا در اختیار Mr. Beast بود

تریلر معرفی بازی Grand Theft Auto 6 در زمان نگارش این خبر بیش از ۱۰۴ میلیون بازدید داشت و تریلر رونمایی بازی GTA 5 با مجموع ۱۰۱ میلیون بازدید از زمان پخش را پشت سر گذاشته است. بازی جی‌تی‌ای ۶ احتمالا رکورد سریع‌ترین فروش بازی‌ها در طول تاریخ را نیز می‌شکند که درحال‌حاضر در اختیار بازی Grand Theft Auto 5 قرار دارد. بازی جی‌تی‌ای ۵ با  ۱۶.۵ میلیون نسخه فروش در ۳ روز نخست عرضه کارش را بسیار طوفانی آغاز کرد.

بازی Grand Theft Auto 6 در شهر وایس سیتی جریان دارد و دارای یک کاراکتر زن و یک کاراکتر مرد قابل تجربه خواهد بود. این بازی در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت. شرکت راک‌استار گیمز هنوز به عرضه GTA 6 برای کامپیوتر اشاره نکرده است و کاربران این پلتفرم احتمالا باید زمان بیشتری را برای تجربه بازی منتظر بمانند.

منبع: zoomg-365319

برچسب ها