جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > همایش گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی گالیکش برگزار شد

همایش گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی گالیکش برگزار شد

همایش گرامیداشت روز دانشجو طی مراسمی با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، معاون سیاسی فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گالیکش و دیگر مسئولین و جمعی از دانشجویان شهرستان در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی گالیکش برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در این همایش ضمن تبریک به‌مناسبت ۱۶ آذر؛ روز دانشجو اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته در جمع دانشجویان فرمودند؛ فلسفه حضور شما دانشجویان در دانشگاه درس خواندن است، شما اگر درس بخوانید اولین منفعت نصیب خودتان می‌شود و بعد به خانواده و جامعه می‌رسد.

سیدعلی طاهری در خصوص مدرک گرایی و کاربردهای آن نیز بیان داشت: استخدام‌های دولتی در کشور نزدیک به صفر می‌باشد و به نسبت کسانی که شغل دارند، درصد کمی استخدام می‌شوند، اما اگر دانشجو بعد از فارغ التحصیل شدن توانمند باشد به‌ویژه در رشته‌های مهارتی می‌تواند پایه و اساس یک شغل خوب را برای شروع یک زندگی داشته باشد.

اگر ما دانشجو یا یک فرد دانشمند بشویم، اما از نظر اخلاقی و تربیتی برای خودمان فکر نکرده باشیم، آن‌گاه جامعه دچار مشکل می‌شود، لذا باید در ادامه روند درسی و مهارت آموزی، اخلاق مداری  را نیز به‌عنوان یک امر ضروری سرلوحه درس و کار خود قرار دهیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از دانشجویانی که در مسابقه پرسش و پاسخ شرکت کرده بودند، با اهدای جوایزی به رسم یادبود تجلیل شد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب