جستجو
رویداد ایران > استان ها > دانشجویان متاهل علوم پزشکی شیراز یارانه غذا دریافت می‌کنند

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

دانشجویان متاهل علوم پزشکی شیراز یارانه غذا دریافت می‌کنند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، اعلام کرد که طرح پرداخت هزینه مواد اولیه غذایی به دانشجویان متاهل این دانشگاه اجرایی می‌شود.

دکتر «محمدحسین انباردار» گفت: اجرای قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری، از اولویت‌های مهم این معاونت قرار دارد و تاکنون طرح‌های ابتکاری و تشویقی بسیاری در این زمینه اجرا شده است.

او ادامه داد: ارائه بسته های تشویقی فرهنگی، ورزشی، رفاهی، تربیتی و مشاوره که توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و به منظور تشویق و تسهیل در امر فرزندآوری و جوانی جمعیت ارائه می شود، تا کنون مورد استقبال مطلوب گروه هدف قرار گرفته است.

دکتر انباردار از لزوم تلاش بیشتر برای رسیدن به اهداف اصلی این طرح خبر داد و افزود: با پیگیری های مستمر و حمایت رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، موفق شدیم تا ارائه غذای دانشجویان متاهل را در صورت رضایت و تقاضای آنان، به صورت واریز نقدی هزینه مواد اولیه غذایی انجام دهیم.

او با این توضیح که طرح یاد شده به صورت آزمایشی به اجرا در آمده و در آینده نزدیک و با بررسی نتایج حاصله و انجام مطالعات آسیب شناسی، به شکل کامل و نهایی اجرا می شود.  یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح را افزایش سطح رضایتمندی دانشجویان متاهل، معرفی کرد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز اظهار کرد: طرح پرداخت هزینه مواد اولیه غذایی به دانشجویان متاهل دانشگاه، هم اکنون در حال اجرا بوده و علاقمندان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سامانه ثبت غذا، نسبت به تغییر شرایط سهمیه غذایی خود اقدام کنند.

محمد کیانی گفت: در این طرح، هزینه سهمیه غذا برای هر نفر دانشجو، مبلغ 21 میلیون و 840 هزار ریال به ازای هر ماه و در صورت داشتن همسر دانشجو در علوم پزشکی شیراز، همین مبلغ برای آنان نیز حساب می گردد.

کیانی کمک هزینه برای همسر غیردانشجو را 5 میلیون ریال و هر فرزند را 10 میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: دانشجویان متقاضی می توانند تا بیستم هر ماه، با مراجعه به سامانه رزرو غذا و ثبت درخواست، هزینه غذایی ماه بعد خود را رزرو کنند.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب