جستجو
رویداد ایران > استان ها > تخصیص 100 میلیارد تومان برای افتتاح بیمارستان امیرالمومنین (ع) قم

تخصیص 100 میلیارد تومان برای افتتاح بیمارستان امیرالمومنین (ع) قم

تخصیص 100 میلیارد تومان برای افتتاح بیمارستان امیرالمومنین (ع) قم
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با پیگیری‌هایی که توسط دکتر لاریجانی و دکتر نوبخت صورت گرفته ۱۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی بیمارستان امیرالمومنین(ع) قم اختصاص یافت.
به گزارش رویداد ایران_قم،علی ابرازه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در ارتباط با پیگیری ورود بیمارستان امیرالمومنین (ع) قم به مدار درمان رئیس مجلس شورای اسلامی و دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با استاندار قم در حال رایزنی هستند و مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز کامل اختصاص یافته است و قرار است برای راه اندازی فوری بیمارستان امیرالمومنین (ع) گروهی به صورت شبانه روزی وارد عمل شوند.
 وی ادامه داد: هم‌چنین اعتباری برای تأمین نیازهای بهداشتی و اقلام حفاظتی فردی برای کادر درمانی و پرستاران و پزشکان در نظر گرفته شده است.
 قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیگیر فراهم کردن نیازهای حافظتی فردی برای کادر درمانی استان قم هستند.
 وی افزود: برای تأمین اقلام بهداشتی و ماسک مورد نیاز کادر درمانی در حال پیگیری هستیم و با چند واحد تولیدی در شهرک شکوهیه هم رایزنی شده تا ماسک «ان، ۹۵» برای مصرف بیمارستان‌ها تولید شود.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب