جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > تعامل دستگاه های خدمات رسان با شهرداری ها

تعامل دستگاه های خدمات رسان با شهرداری ها

در دیدار مدیر عامل شرکت گاز استان با سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان بر تعامل دستگاه های خدمات رسان از جمله شرکت گاز با شهرداری ها برای تسهیل خدمات به مردم تاکید شد.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان در این جلسه گفت: دستگاه های خدمات رسان بازوهایی برای کمک و خدمت به مردم هستند و با توجه به اینکه مدیریت شهری با شهرداری ها است ، دستگاه های خدمات رسان می بایست ، هماهنگی لازم را با شهرداری ها داشته باشند  که مردم دچار زحمت نشوند.

مهندس سید محسن حسینی افزود: شهرداری ها هم باید کلیه خدمات لازم را برای اینکه دستگاه های خدمات رسان خدمات بیشتری به مردم بتوانند ارائه دهند، را داشته باشند و ضمن سرعت لازم ، برای انجام کار تسهیلات و تخفیفات لازم را هم داشته باشند. 
 
مدیر عامل شرکت گاز استان در این دیدار گفت: مسائلی فی مابین شرکت گاز و برخی شهردار ها وجود دارد، از جمله اینکه بخشی از تفکیک اشتراک گاز ایستگاه های سی ان جی انجام شده و برخی نیاز به سرعت بیشتری است. 

مهندس علی طالبی افزود: دو اداره گاز در شهرهای کوچک در حال احداث هست و مشکلاتی در بخش زمین دارند که امید است با کمک شهرداری ها این مشکلات هر چه سریعتر مرتفع شود و با ایجاد اداره مشکل مردم کاهش یابد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب