جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > پوتین که با دنیا با اقتدار صحبت می‌کند وقتی پیش رهبری می‌آید، روی لبه مبل می‌نشیند می‌گوید من را به عنوان فرزند خودتان قبول کنید!

پوتین که با دنیا با اقتدار صحبت می‌کند وقتی پیش رهبری می‌آید، روی لبه مبل می‌نشیند می‌گوید من را به عنوان فرزند خودتان قبول کنید!

یک عضو خبرگان رهبری گفت: عجیب این است که پوتین که با دنیا با اقتدار صحبت می‌کند، پا روی پا می‌اندازد و به دنیا اعتنا نمی‌کند، وقتی پیش رهبری می‌آید، روی لبه مبل می‌نشیند، دست‌ها را روی پا می‌گذارد، مؤدبانه با امام و رهبری صحبت می‌کند -بیت رهبری پشتی هم نمی‌دهد- بعد می‌گوید من را به عنوان فرزند خودتان قبول کنید.

آیت الله توکل نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: دنیا فهمیده است که اگر باز در منطقه بخواهند کاری انجام بدهند، ایران را باید ببینند. آیا این عزت، مفت و راحت جلو آمد؟ با همه این خرابی‌ها، دشمن به اینجا رسید که تحریم و جنگ اثر نکرده است. بعد همین توان را به سمت کارهای فرهنگی بردند. حالا همه دارند، برمی‌گردند و گفتند تحریم دیگر اثر نمی‌کند، چرا اثر نمی‌کند؟ چون رهبری، جناب رئیسی و عزیزان با تمام توان دارند کار می‌کنند.

به گزارش جماران بخش هایی از گفت و گوی آیت الله توکل را در ادامه می خوانید:

 

منبع: etemadonline-642643

برچسب ها
نسخه اصل مطلب