جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > 4 هزار گروه جهادی در اقشار مختلف بسیج فعال هستند

فرمانده سپاه نینوا :

4 هزار گروه جهادی در اقشار مختلف بسیج فعال هستند

سردارعلی ملک شاهکوهی گفت: بسیج صرفا یک تشکیلات نظامی نیست که در بحران های امنیتی به کار گرفته شود بلکه بسیج یک فرهنگ مقدس است که هرجا احساس نیاز شود برای زندگی و آسایش مردم پای کارمی آید.

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در گفتگوی ویژه خبری سیمای گلستان به مناسبت هفته بسیج گفت: در دفاع مقدس و اوج حملات ارتش بعث عراق حضور داوطلبانه بسیج ورق را به نفع کشور ما برگرداند و جنگ تحمیلی را به دفاعی مقدس تبدیل کرد.

وی افزود: بسیج صرفا یک تشکیلات نظامی نیست که در بحران های امنیتی به کار گرفته شود بلکه بسیج یک فرهنگ مقدس است که هرجا احساس نیاز شود برای زندگی و آسایش مردم  پای کارمی آید.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: ما در هفته بسیج ۴۱۵۰ برنامه را اجرا کردیم و کلیه برنامه های با محوریت اقشار بسیج و در راستای خدمت رسانی به مردم اجرا شد.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: 4 هزار گروه جهادی ما در اقشار مختلف بسیج فعال هستند و در عرصه های عمرانی . فرهنگی . کمک های مومنانه خادم مردم استان گلستان هستند.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان و فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: یکی از دغدغه های بنده بعنوان خادم مردم در سپاه نینوا از ابتدای مسئولیت توسعه زیرساخت های استان و ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا سپاه به استان بود که مهمترین پروژه های استان را برعهده گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: احیای خلیج گرگان امروز به همت دولت مردمی و پشتکار جهادگران بسیجی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا صورت می گیرد.

برچسب ها
نسخه اصل مطلب