جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > دانشجویان ملیت های مختلف جامعه المصطفی نمایندگی گلستان در حمایت از مردم غزه زیتون کاشتند

نماینده جامعه المصطفی العالمیه در استان های گلستان و مازندران:

دانشجویان ملیت های مختلف جامعه المصطفی نمایندگی گلستان در حمایت از مردم غزه زیتون کاشتند

رئیس جامعه المصطفی العالمیه در استان های گلستان و مازندران گفت: دانشجویان ملیت های مختلف جامعه المصطفی نمایندگی گلستان در حمایت از مردم غزه زیتون کاشتند.

 حجت الاسلام و المسلمین سید کمال حسینی در مراسم پویش صبح زیتون که به صوت سراسری در کشور برگزار شد اظهار کرد: دین مبین اسلام به درخت و درختکاری اهمیت داده است و خدا در قرآن کریم به زیتون و انجیر قسم خورده است. 

رئیس جامعه المصطفی العالمیه در استان های گلستان و مازندران ادامه داد: درخت در دین مبین اسلام از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است و علاوه به سرسبزی که به محیط می دهد باعث شادابی برای مردم و جامعه می شود. 

وی تصریح کرد: خدایی که خالق انسان است، درخت را نیز خلق کرده است و بشر را به کاشت درخت و آبیاری آن و محافظت از آن مکلف کرده است. 

حجت الاسلام و المسلمین سید کمال حسینی افزود: بیش از صدهزارنهال زیتون امروز در سرتاسر کشور به یاد شهدای غزه و فلسطین کاشته می شود و ما نیز در حمایت از مظلومیت غزه درخت زیتون می کاریم. 

وی با تاکید بر اینکه حقوق طبیعت بر مردم واجب است، گفت: پویش صبح زیتون و کاشت درخت به یاد شهدای مظلوم غزه و فلسطین طبیعت را به انسانیت گره زده است و امروه جهان مظلومیت غزه را متوجه شده است. 

برچسب ها
نسخه اصل مطلب