جستجو
رویداد ایران > رویداد > سیاسی > اگر دولت به دنبال مجلس دست‌چین و بله‌قربان‌گو است بداند به ضرر خودش خواهد شد؛ چون دیگر اجازه تکرار این دولت را نخواهند داد!

اگر دولت به دنبال مجلس دست‌چین و بله‌قربان‌گو است بداند به ضرر خودش خواهد شد؛ چون دیگر اجازه تکرار این دولت را نخواهند داد!

نماینده فعلی مجلس و ردصلاحیت شده گفت: اگر بخواهند یک مجلس دست‌چین و بله قربان‌گو و کاملا هماهنگ با دولت بچینند مطمئن باشند که نتیجه آن مجلس به ضرر همین دولت خواهد بود و اجازه نخواهد داد که این دولت تکرار شود.

غلامرضا نوری نماینده ردصلاحیت شده بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که «بعد از اعلام نتایج بررسی هیات‌های اجرایی، اعتراضات و انتقادات زیادی نسبت به آن وجود داشت و شرایطی به وجود آمد که به نظر می‌رسید عدم تجربه مدیریت سیاسی در کلان وزارت کشور در لایه‌های مختلف تا سطوح فرمانداری‌ها و تشکیل هیات‌های ‌اجرایی به نحوی موثر بوده که کار هیات اجرایی را تحت‌الشعاع خود قرار داده است، فکر می‌کنید این مساله چه اندازه موثر بوده است؟»، گفت: به‌نظر می‌آید ریشه اصلی مشکل اینجاست که وزیر کشوری که انتخاب شد تجربه کار در حوزه سیاسی و اجتماعی نداشت، البته این می‌توانست در انتخاب معاونین، استانداران و فرمانداران به نوعی جبران شود که متاسفانه انتخاب آن‌ها هم در همین مسیر قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی قزلجه نوری را در ادامه می خوانید:

 

منبع: etemadonline-641863

برچسب ها
نسخه اصل مطلب