جستجو
رویداد ایران > استان ها > گلستان > با حضور ۳۱ استان کشور جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد ایران زمین به میزبانی گلستان آغاز به‌کار کرد

با حضور ۳۱ استان کشور جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد ایران زمین به میزبانی گلستان آغاز به‌کار کرد

جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین با مشارکت سه کشور افغانستان، قزاقستان و ترکمنستان و استان‌های سراسر کشور در شهرستان گرگان آغاز به‌کار کرد.

بازدید مهندس سید مهدی مهیایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با همراهی محمدجوادساوری دبیر شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران‌زمین و مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و مسئولان


 نمایشگاه صنایع دستی این رویداد ملی با شرکت ۳۵۰ هنرمند ۳۱ استان و غرفه‌های صنایع دستی از کشورهای افغانستان، قزاقستان و ترکمنستان برپاشده است. 

 بسته گردشگری ویژه گلستان‌ در سفر رئیس جمهور به استان رونمایی می‌شود 

 مهندس سیدمهدی #مهیایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در آیین آغاز به کار شانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین عنوان کرد:

 گردشگری یکی از ظرفیت‌های موجود در این استان است. 

 بسته گردشگری ویژه گلستان‌ در سفر رئیس جمهور به استان رونمایی می‌شود که یکی از پروژه‌های این بسته ایجاد شرایط گردشگری تفریحی در جزیره آشوراده است که مجوزهای لازم را اخذ کردیم. 

 یکی دیگر از این پروژه‌ها مربوط به تله‌کابین علی‌آباد‌کتول است در سفر رییس جمهور شاهد انعقاد قرارداد با پیمانکار خواهیم بود. 

پروژه تله‌کابین گرگان منتظر تاییده نهایی سازمان حفاظت محیط زیست بوده و پیمانکار آن هم مشخص شده است. 

 ایجاد مجتمع گردشگری در سد کبودوال از دیگر پروژه‌های در نظر گرفته شده در این بسته مورد نظر است. 

برچسب ها
نسخه اصل مطلب