جستجو
رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > معرفی بلیچینگ؛ جادوی سفیدکردن دندان مثل برف!

معرفی بلیچینگ؛ جادوی سفیدکردن دندان مثل برف!

آیا از رنگ زرد و کدر دندان‌هایتان خسته شده‌اید؟ آیا می‌خواهید که دندان‌هایی چون برف داشته باشید؟ اکنون می‌توانید به راحتی به آرزوی خود برسید. بلیچینگ دندان یکی از موثرترین و سریع‌ترین روش‌های کلینیکی برای سفیدکردن دندان‌ها است. در ادامه این مطلب به معرفی بلیچینگ؛ جادوی سفیدکردن دندان مثل برف می‌پردازیم!

چرا دندان‌ها زرد می‌شوند؟

 

قبل از معرفی بلیچینگ دندان، بد نیست علل مختلف زردی دندان‌ها را با هم مرور کنیم. دندان‌های هر فرد بسته به ژنتیک، شرایط زندگی و رژیم غذایی طیف رنگی و سفیدی متفاوتی دارد. به طور معمول دندان‌ها به دلایل زیر زرد شده و تغییر رنگ می‌دهند:

  1. افزایش سن و پیری
  2. استفاده نکردن از مسواک
  3. استفاده نکردن از نخ دندان
  4. مصرف زیاد مشروبات الکلی
  5. مصرف زیاد نوشابه، قهوه، چای و ...
  6. پوسیدگی و آبسه دندان
  7. مصرف برخی داروها به خصوص آنتی بیوتیک‌ها
  8. ابتلا به برخی از بیماری‌ها
  9. شرایط ژنتیکی
  10. مصرف زیاد سیگار
  11. مینای ضعیف دندان

ممکن است تنها یک دلیل یا مجموعه‌ای از آن‌ها را داشته باشید. اگر فکر می‌کنید دندان‌هایتان زرد و کدر شده‌اند، می‌توانید در مرحله اول با روش‌هایی چون جرم گیری دندان این مشکل را حل کنید. اما اگر تغییر رنگ دندان‌هایتان شدید است، استفاده از درمان‌های کامپوزیت دندان، لمینت دندان یا بلیچینگ دندان را توصیه می‌کنیم.

مراقبت‌های بعد از بلیچینگ دندان

برای اینکه مدت بیشتری از نتایج بلیچینگ دندان‌های خود لذت ببرید، باید مراقبت‌های بعد از بلیچینگ دندان را به دقت رعایت کنید. مهم‌ترین مراقبت‌های بعد از بلیچینگ دندان عبارتند از:

  1. استفاده منظم و روزانه از مسواک
  2. استفاده از خمیردندان سفیدکننده 1 بار در هفته
  3. قطع مصرف الکل و نوشیدنی‌های الکلی
  4. ترک سیگار و قلیان
  5. کاهش و یا قطع مصرف خوراکی و نوشیدنی‌های رنگی چون قهوه، چای، نوشابه، آبمیوه و ... (اگر نمی‌توانید این کار را انجام دهید، از نی برای نوشیدن استفاده کنید. همچنین شستن دندان‌ها بلافاصله بعد از مصرف این نوشیدنی‌ها می‌تواند از تغییر رنگ مجدد دندان‌ها جلوگیری کند)

کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری

کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری، از مجهزترین و مدرن‌ترین کلینیک‌های دندانپزشکی در تهران است. در این کلینیک درمان‌های مختلف از جمله ایمپلنت دیجیتال، لمینت دندان و بلیچینگ دندان با بهترین مواد و متریال ارائه می‌شوند. برای دریافت نوبت مشاوره و آشنایی بیشتر با خدمات کلینیک دندانپزشکی دکتر نصیری به آدرس dr-nassiriclinic.com مراجعه کنید.

 

منبع: sharghdaily-906401

برچسب ها
نسخه اصل مطلب