جستجو
رویداد ایران > استان ها > کشف بیش از ۷۱۵کیلو موادمخدر توسط پلیس فارس و البرز

فرمانده انتظامی فارس خبرداد:

کشف بیش از ۷۱۵کیلو موادمخدر توسط پلیس فارس و البرز

فرمانده انتظامی فارس گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و شهرستان داراب، 715 کیلو و 700 گرم انواع مواد مخدر که زیر یک اصله درخت دپو شده بود کشف شد.

سردار "رهام‌بخش حبیبی" دوشنبه ۲۹ آبان گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان، روز گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، مشخص شد قاچاقچیان حرفه‌اي قصد دارند مقدار زیادی مواد مخدر را با يك سواریاز هرمزگان به شیراز منتقل کنند که موضوع به صورت ويژه در دستور كار پلیس فارس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران انتظامی شهرستان داراب تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که قاچاقچیان مسیر خود را به سمت باغات اطراف بخش "رستاق" داراب تغییر داده‌اند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران پلیس سریعا به سمت محورهای فرعی و باغات اطراف اعزام و پس از چند ساعت گشت‌زنی محسوس و نامحسوس مشاهده کردند قاچاقچیان، مقدار زیادی مواد مخدر را به داخل یک باغ انتقال و خودرو خود را رها کرده‌اند.

سردار "حبیبی" خاطر نشان کرد: ماموران زبده پلیس با رعایت جوانب احتیاط وارد باغ شدند و موفق شدند زیر یک درخت موفق ۵۷۶ کیلوگرم تریاک، 73 کیلوگرم حشیش، 62 کیلو و 200 گرم مرفین و4 کیلو و 500 گرم شیشه، کشف کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در این ماموریت در مجموع 715 کیلو و 700 گرم مواد مخدر کشف شد از متواری شدن قاچاقچیان خبر داد، گفت: در این خصوص 2 نفر که در اطراف باغ با قاچاقچیان همکاری داشته‌اند دستگیر شدند.

حبیبی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و مالک اصلی مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار پلیس است، عنوان داشت: اعتياد ريشه بسياري از جرايم و بزهکاري‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشيدن بنيان خانواده‌ مي‌شود؛ لذا پليس با همکاري دستگاه قضایي با جديت و برابر قانون با اين پديده شوم مقابله مي‌کند.

انتهای پیام

برچسب ها
نسخه اصل مطلب